Gå til innhold

xbox 360 bilspill

Ranger emnet

xanakor

Anbefalte innlegg

for og si det først: jeg lever for playstation.

bill kunne holdt seg til dataen, han har nok penger....

har sett en del fra playstation3 blant annet en tekken video som du ser skinn, svette og muskler bevege seg..

spider man redder en unge ifra og bli kjørt ned i gran turismo.

killzone og mgs er vert og vente i evigheter på. glemmer aldri den siste slosskampen i mgs

og jeg har spillt xbox 360 på elkjøp og det var ikke imponerenes i det hele tatt. pikslene var sååååååååå store. men bilde oppdateringa var morsom....

men nå er det vel ikke en levende sjel som har spilt ps3 da.

tror nok ikke det hjelper og være først ute her, en gang ps alltid ps og omvendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del ser Xbox 360 ut som den kommer fra leketøys butikken... ser liksom mer jalla ut... PS3 ser mye stiligere ut ;)

Må si meg enig i det.

Uansett helt på tryne å sitte her og sammenligne spec's, INGEN klarer å utnytte de fullt ut uansett.

Tror folka velger det som de føler for uansett. En BMW eier ville aldri hatt Audi, og omvendt.

men nå er det vel ikke en levende sjel som har spilt ps3 da.

tror nok ikke det hjelper og være først ute her, en gang ps alltid ps og omvendt

Amen. Kjøpte Playstation i 1996, 2 i 2000 og 3 skal jeg stå i kø for :D

Forresten talentløst av folk å snakke om grafikk før man spiller på en ordentlig HD tv gjennom HDMI-tilkobling og med ordentlig lyd og stort bilde!!! Det er akkurat DER forskjellen skal ligge. Ikke vits i å kommentere grafikk fordi man har spilt Xbox 360 på en mono 21" TV i Elkjøp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er HD tv og HDMI-tilkobling??????? hehe...offtopic men..

Forklart enkelt så du ikke blir heeeeeeeelt lost:

HD TV er en revolusjon innen TV. Signalene er digitale, og derav sendes det mye mer informasjon enn dagen standard som har vært siden TVen kom. De nyeste og litt dyrere TVene støtter det, men enda har det ikke kommet i gang i Norge med slike sendinger. TV bildet blir som fra VHS til DVD og lyden fra kassett til CD. Og dette skal etterhvert bli ganske vanlig i Europa.

HDMI tilkobling er en ny standard innen Audio/Video signaler. Dette er også helt nytt, og finnes foreløpig i litt dyrere utstyr. Signalene sendes digitalt fra kilde til og mottas digitalt til mottaker, og derav slipper man kvalitetstap på veien.

Både Xbox og Playstation 3 støtter HD TV oppløsning og HDMI tilkoblinger.

Derfor mente jeg at man ikke skal begynne å kritisere grafikken før man har spilt med et oppsett med HD tv ;)

Lenge leve teknologien yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PGR 3 er bra det :) sitter og spiller nå! skal få testa nurburgring snart om den er åpen fra start av.. :) ellers virker call of duty ganske mye bedre en til pc :) Lurer litt på kjørefølelsen til PGR da.. Den er litt ullen til å begynne med, men så er kontrollen ganske uvant og da! Men jeg kjører av mindre en jeg pleier når jeg tester nye bilspill, så det er ganske lettkjørt. Det skal sies at jeg sitter her med prosjektor og surrerundt og :) Noen fordeler er det å gå på 3d-studier :)

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider