Gå til innhold

Hva ønsker dere kunder BETALINGSMÅTE

Ranger emnet


audioteam

Hvilken betalings løsning bruker du når du handler ?  

90 stemmer

  1. 1. Hvilken betalings løsning bruker du når du handler ?

    • Oppkrav
      39
    • kort
      42
    • Forskudd
      9


Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Heisann!

Jeg synes kort er en genial betalingsmåte på internett, men nå har jeg fått en liten kjip sak som får meg til å kanskje vike litt unna dette...

 

For ett og ett halvt år siden kjøpte jeg meg en ny bærbar Toshiba PC på http://www.best-buy.com . Det skal sies at Toshiba og bestbuy på ingen måte skal henges ut i dette innlegget, for de har vært utrolig hjelpsomme og greie. Topp service fra begge steder;) Den gikk i stykker(tror hardisken ble ødelagt av en eller annen grunn) og siden ejg hadde garanti igjen på den valgte jeg å sende den inn til Toshiba til reprasjon, så jeg slapp å betale for det. Jeg sendte den, og det tok lang tid uten at jeg fikk den igjen, og jeg ringte Toshiba for å høre. De hadde ikke sett noen pc fra meg, og jeg tok kontakt med posten. Og hva hadde skjedd? Pakka var registrert at den forsvant fra en omlastningssentral for over en uke siden, og etter det var den ikke registrert på noen postkontor slik den skulle. Med andre ord så hadde pakka forsvunnet. Posten står ansvarlig for verdiene som var i pakka, men problemet mitt er at posten må ha 4 uker for å se om pakka dukker opp igjen før de vil gjøre noe med saken.(det er gått 1 uke siden ejg fikk vite det nå)

 

Poenget mitt er at om man betaler det ekstra det koster for å få postoppkrav så ligger dette problemet på forhandlerens side. Utrolig kjipt for forhandleren, men bra for kunder om slikt skjer. Kjedelig å betale med kort for en pakke som ikke kommer fram, så må en vente 1-2 måneder for å se noe til pakka eller pengene.

 

Det skal vel kanskje legges til at mange forhandlere muligens hadde tilbakebetalt pengene tidlig, og tatt saken selv, men fortsatt... Det finnes vel forhandlere som ikke ville gjort det og... uten at jeg skal si det med sikkerhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår