Eplejus Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Skulle gjerne hatt farga denna rieger styla C-Klassen til samma farge som min, har så lyst til å se hvordan min bil ville sett ut med rieger :D ----- Siter -Nissan 200SX S14A '99 http://www.eplejus.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Her i Kristiansand går det en prikk lik som din med rieger. Den er sinnsykt fin.. Skal prøve å få tatt bilde av den en dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 men det ble ikke pent.. Burde kanskje tatt et annet bilde. Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaExtreme Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 første gang jeg har prøvd photoshop... ble ikke akkurat bra nei. :( men jeg gjorde et forsøk ihvertfall.. Siter -91 Toyota Celica 2.0 Gti x -89 toyota carina 2.0 Gli x -87 toyota carina 1.8 Dx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Det er vanskelig å få bra resultater når man fargelegger hvit bil, pga. manglende refleksjoner og sånt... Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg