ArraKiss Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Jeg trenger ei takvinge til bilen min, ser ut som en halv gris uten spør dere meg... Så om noen veit om noen til en god pris eller har en liggende å slenge så hyl ut... Vil helst ha OEM looken... ikke no fancy carbon high tech shit damndamn Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ta deg en tur til Møller og skaff deg orginal spoileren,samme som jeg har. jeg synes at det er den som ser finest ut på golf.. verken for stor eller for liten helt perfect !!! koster 1998,- Løp og kjøp eller kjør og kjøp :drive2 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Er akkurat den jeg vil ha tak i.... Men faen for en pris a :eek: Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Er en takvinge på finn for 1000 lapp, men er ikke sikker på hvordan den ser ut... skal finne linken.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 her var den : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=6289739&sid=9aLIM9ikS921049&pos=2&tot=4 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Tja, var ikke verst den.. Ikke helt hva jeg var ute etter men sendte han nå en mail så får vi se.... Bilen skal bare pimpes for et forestående salg så yummy Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Tja, var ikke verst den.. Ikke helt hva jeg var ute etter men sendte han nå en mail så får vi se.... Bilen skal bare pimpes for et forestående salg så yummy Da er det vel kanskje greit og ta den til tusenlappen !! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Kjøpte en meget pen spoiler på superstyling i Trondheim for 998,- Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Hvis den skal pimpes for salg så må den jo ihvertfall pimpes fint da, ellers så hjelper det jo ikke:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Er meninga det.. men å betale 2 lapper for en vinge i den str. er uaktuelt som jeg beholder bilen eller ikke :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Er vel ABT vingen som har lagt til salg på VACN en stund..? Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 den golfen som er vist i den annonsen var feit!:D hehe måtte bare få det ut:P happyhappy Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Enda mer oftopic - jeg vil ha de felgene . Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 noen som har bilde av den til 998 på superstyling`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 jeg får inn en om noen dager.. den ligger som vurderes solgt på kjøp og salg.. du kan nå ta en titt.. en liten diskrè en Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg