Gå til innhold

Min kjære golf har gjort meg blind!

Ranger emnet

sparky

Anbefalte innlegg

Fikk et lite problem for et par dager siden: det begynte og røyke av dashbordet eg slukket motoren men røyken fortsatte så etter en stund så fant eg ut at bryteren til lysene var synderen eg tok den ut og satte inn en ny en men det var noe merkelig på gang her alt var dødt!! ingen lys! ikke innvendig har prøvd bryter fra en kamerat som har lik golf bare med diesel og det funker heller ikke! er det noen skjulte sikringer eller??har sjekket hele sikringsskapet men ingen gåen! noen forslag?? røyken kom av selve bryteren!

Mvh Sparky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var borti det samme... Det viste seg å være den "Blå og hvite" ledninga til lys dimmeren som hadde smelta!

Sjekk om det er smelta noen ledinger der ja! :)

Jepp var igjen på verkstedet i dag det var den blå og hvite ledningen som var smeltet hehe! jaja då blir det ledningstrekk i morgen då! sukk Igjen sick Takker for hjelpen alle sammen! :pray

ett lite spm hva i alle dager vil det lysforsterkningssettet fra biltema hjelpe mot?? det er instrument lyset som er vekke!!! Monterer bare litt kraftigere ledning billigere og enklere!

m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å montere releer på ledningene før lysa beskytter lysbryter og dimbryter pga at da kjører du bare styrestrøm gjennom bryterne til å betjene releene med istedenfor sånn det er nå så kjører du all strømmen til lysene gjennom bryterne. Du får et mye skarpere lys pga at da går strømmen rett fra batteriet inn til releen og ut på lyktene. Det hjelper ikke på kontaktene i bryterne at du monterer kraftigere ledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider