Gå til innhold

kræsj

Ranger emnet


ktmsk

Anbefalte innlegg

Er ikke noe problem den skaden der.. garatert ikke rammeskeiv.. må nok trekke litt i gulvet, men det trøkken der har kommet ut over for mye av bilen i areal til å sku den skeiv.. kommer ikke til der ned og får rettet bra nok fra innsiden, så ville satset på ny høyre komplett kanal fra veng sammen med dør.. smal sak.

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff du og, jeg fikk fronten. Jeg tror egentilg ikke at dette er neon veldig stor jobb. Det går noen stivere i gulvet ( som en tunnel, slik som kanalen), men tror litt grovretting av gulvet og innerkanalen og skifte av hele ytterkanalen ( så mye plate du får, hvis du ikke er flink til å rette bulker slik som du har foran hjulbuen) vil du komme ganske langt. her er det mange deler du LETT får tak i ( f.eks. kanalen koster rundt 250,-). Døra får du for en billig penge på høggern ;). Dette ordner seg, bare ta det med ro, jeg har større skader ( se posten min :( )

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ta ut seter og gulvtrekk og ta en titt, er selvbærende karosseri så vet ikke om han mekanikeren din er så dyktig på opprettersiden, hehe, neida. Men ta ut det, se om de "bjelkene/tunellene" som bl.a går under setet mellom midttunellen og kanalen har blitt skjeiv, har den ikke det vil denne bilen bli perfekt med kanalbytte og ny dør ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist ramma er skeiv hadde det vert mulig og kjenne forskjell på høyre og venstre side i gulvet?

har ikkje tatt vekk gulvtrekk eller setter men eg prøvde og kjenne etter eg

merka ikkje forskjell men eg skal ta ut setene og gulvtrekk til våren har noen

bilder fra insiden er det mulig å se noe på dei?

 

vist den ikkje er ramme skeiv så skal det bli opprettings prosjekt. happyhappy

det er ein 1981model vw golf gls 1,6L litt rust i hjulbuer og lakk farga ruter veit ikkje alt men trur det er litt spesiell model.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår