CorvetteC3 Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by bjaa Jau, men American Racing er noe av det råeste av felger man kan få til en gammel Amcar veteran da! :) akkurat på en amcar.. men det ser jævli ut på alle andre biler :P Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Originally posted by Bauer En ting jeg ikke liker er "Torshov-sota" ruter.. Det blir aldri bra.. Noen som kan forklare hva han mener med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Originally posted by mfafa Noen som kan forklare hva han mener med dette? Han klarer sikkert ikke sote rutene sine med sotfilm fra torshov sjøl, dermed "torshov-sota ruter".. tar jeg feil? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by nyzeta OK.... Jeg har en 264 GLE... Jeg har to eksosrør som stikker ut bak Jeg har sørstatflagget follet fint ut i bakvinduet Jeg har cherrypoppet i midskonsollen Jeg har 6x10" i hattehylla Jeg har Subs i bagasjerommet Jeg har Crome Hjulbuer Jeg har amcar front på bilen Og etter å ha lest gjennom alle disse postene ble jeg sinsykt provosert! hehe... Skal det kanskje nevnes at jeg faktisk har en Ford 307 motor med 32v,haltech insprut, ramhorns, kvaskam, doble stempelfjører med litt div... Og kan vel kanskje tilføye ca 340 hk... Men bilen har en del sånne ting som dere kaller "treigt" men når du ser på bilen min... så synes jeg faktisk dette passer den! OG ja... JEG ER STOLT AV BILEN MIN! hehe.... Faktisk så stolt at jeg driver å lage en til! Denne gangen med Chevy motor! Vel.. Jeg må også si jeg føler meg støttet av fordommsfulle utsagn her. Jeg har laksetrapp Jeg har gr.a. vinge Jeg har 17" felger med 225/45-ZR17 dekk Jeg har 2 liter forgasser motor på ca 100hk Jeg har skiver på alle hjul skinnsete bak 32" sub (ikke skrivefeil) 10" sub 6x9" 5.6" tft fargeskjerm (dvd kommer) etc. Riktignok er bilen harry, men hvem sier at harry ikke er gøy? det kjedeligste er nå å være vanlig.. man må enten ha noe "fint", noe "tøft", eller noe "harry". Fint er feks volvo C70 tøft er feks Porsche 911 harry er feks bmw 325 Jeg liker at folk kjører harry biler.. jeg mener det sier mer at de bryr seg om bilene. de gjør innsats for å få individualisert bilene sine litt. ellers synest jeg det er teit å si mange av tingene som ble sagt her.. som feks at trommel bremser er "ulovligt". jeg ville heller hatt en porsche 356 med trommel bremser, enn en honda crx med skivebremser. ikke for å disse honda folkene, men jeg liker ikke honda.. Jeg liker derimot porsche 356, selv om den har trommel bremser. tøft er ikke nødvendigvis raskt, det trodde jeg alle hadde kommet over, etter de var noen år forbi 18? fint er ikke nødvendigvis nytt harry er ikke nødvendigvis gammelt.. alt spørs på øyet som ser, òg hva folk gjør det til. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Amen! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg