Eklund Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Jeg har en 190 D, når jeg gløder bilen før jeg starter, så kommer kjørelysene på av og til . Altså noen ganger er de på når jeg gløder og noen ganger kommer de ikke på. Dette er ikke et problem men det har vært greit å vist hva det kom av, er det noen der ute som har peiling. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Jeg hadde et rele som skrudde på lysene ved en viss volt , ca 13 volt eller noe. Kan være du har et slikt rele montert , og så har du forskjellig spenning når du vrir om nøkkelen, som resulterer i at de av og til skrur seg på og av og til ikke , alt etter hvor mye strøm det er på bilen. Det var noe møkk , relet mitt skrudde på lysene hvis jeg satte på bilen på lading over natta... :) Det var også en 190 ;) Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Røsk av kjørelysledningene på bryteren og slutt å vær en sånn soper som kun greier å vri om nøkkelen når du skal kjøre, hater automatiske kjørelys og kobler det ut fort som faan jeg. Men veit ikke løsninga på problemet ditt, men kan være ett relè som fusker , er ikke 13 volt når du gløder så er nok ikke noe sånt, men kan være at de skrur seg på med tenning og ett relè som kutter under gløding, som kan kuke. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Til Granada duden, som kaller meg soper. Hvorfor kommer du inn på denne tråden ,når du sjøl sier at du ikke vet hva som er problemet mitt. Nei, ta deg heller et kurs med tanke på rettskriving. Ser helst at du svarer på ting du har peiling om. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Er vel ikke kjørelys, men noe svakt noe som kommer på? Har det jeg også... Tror det er sånn på alle w201 Mvh Espen Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Jo E321, det er kjørelysa. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 hmmm ka det ha noe med littegranna dårlig kontakt på selve lysbryteren ??? slik att den går på av seg selv av og til ?. vett att min lysbryter er helt fakked up ^^, Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg