Gå til innhold

Larvik 25.12.2005 kl 18 på Lidl

Ranger emnet


mathen

Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heggedal er gromt.!! Nordbyen er vel heller håpløst tenker jeg!. om dagen går det jo men, litt tricky og få til noe liv på dagen vel! ELLER?dessuten er det jo masse biler parkert der. well

89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt)

97 Toyota Celica T-20 (Solgt)

88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt)

96 Toyota Carina E T19 (Solgt)

98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller hvis det blir noe treff...og kan dra med meg endel andre bimmersfolk ;) LIDL har vi vært før, men tror ikke det går like bra engang til. De tar dessuten lyset der på kvelden.

 

Lidl og lys! Tenker det ordner seg jeg ;)

- Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992

- Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT

- Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT

- Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komme nok me2.. Hadde vært morro detta! Hehe..må bare få bilen på veien igjen. etter en litt vell hard sladde kveld på heggdal her forleden :P Eller hva sier du goLd? Fått skaffa RS fanger som er hos lakkern nå i dette øyeblikk.. så håper bilen blir på veien iløpet av helgen ;)

X - 1990mod .::. Audi 90 Coupe 2.3 20v Quattro .::.

 

 

X - 1991mod .::. Bmw 318i E36 .::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komme nok me2.. Hadde vært morro detta! Hehe..må bare få bilen på veien igjen. etter en litt vell hard sladde kveld på heggdal her forleden :P Eller hva sier du goLd? Fått skaffa RS fanger som er hos lakkern nå i dette øyeblikk.. så håper bilen blir på veien iløpet av helgen ;)

 

 

hehehe.... Det var deg ja?? :P

Vinduet ditt sto oppe btw!

- Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992

- Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT

- Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT

- Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller hvis det blir noe treff...og kan dra med meg endel andre bimmersfolk ;) LIDL har vi vært før, men tror ikke det går like bra engang til. De tar dessuten lyset der på kvelden.

 

kremt, jeg og en til som jobber på stedet klarer vel å ordne lys... kremt

vi kan vel få ordna det slik at vi tar ut de 3 store søppelbøttene og, slik at vi slipper noe særlig opprydning, dagener derpå...

det er ingen vaktselskaper som har ansvar for å holde parkeringa der tom for biler, eneste som kan klage er vel snuten, men de eier jo ikke tomta, så no worries når det gjelder det....:eddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt, jeg og en til som jobber på stedet klarer vel å ordne lys... kremt

vi kan vel få ordna det slik at vi tar ut de 3 store søppelbøttene og, slik at vi slipper noe særlig opprydning, dagener derpå...

det er ingen vaktselskaper som har ansvar for å holde parkeringa der tom for biler, eneste som kan klage er vel snuten, men de eier jo ikke tomta, så no worries når det gjelder det....:eddie

 

 

lys er verdens misten problem nå... klemme 5-6 i SD-skapet aneglsmili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt, jeg og en til som jobber på stedet klarer vel å ordne lys... kremt

vi kan vel få ordna det slik at vi tar ut de 3 store søppelbøttene og, slik at vi slipper noe særlig opprydning, dagener derpå...

det er ingen vaktselskaper som har ansvar for å holde parkeringa der tom for biler, eneste som kan klage er vel snuten, men de eier jo ikke tomta, så no worries når det gjelder det....:eddie

 

jeg er ass butikksjef der, og et treff på kveldstid med lys er ikke noe problem. har vaktselskap, men jeg er 1. kontakperson hos dem Devil

Subaru Impreza WRX STi MY02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår