Gå til innhold

Larvik 25.12.2005 kl 18 på Lidl

Ranger emnet


mathen

Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er fortsatt ikke ferdig med å redigere første juledag filmene fra i fjord.

Noen andre som er med første juledag i år? kan møtes på f.eks LIDL larvik, der vil ingen jage oss. Esso'n på elveveien kan også være et bra sted å starte, og heller flytte oss etter hvert, hvis det viser seg at det kommer en del folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fortsatt ikke ferdig med å redigere første juledag filmene fra i fjord.

Noen andre som er med første juledag i år? kan møtes på f.eks LIDL larvik, der vil ingen jage oss. Esso'n på elveveien kan også være et bra sted å starte, og heller flytte oss etter hvert, hvis det viser seg at det kommer en del folk.

 

Jess. Esson er et greit sted å starte iallfall. Nordbyen er bare håpløst.

Men Lidl har jo et ganske stort potensiale når det gjelder plass, om det skulle være populært dette her.

 

Syns nesten vi må ut ringe inn jula for bilene våre også gitt.. aneglsmili

- Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992

- Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT

- Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT

- Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gode gamle dager kan vel sies å være 25 semptember -04 det da, men det var velt siste gangen det skjedde noe STORT i larvik

savner treff som da RX7'n fra CrazyTuning og sånt var i larvik...

(den kvelden da mazda 323 GT-R'n kræsja og tok fyr)

 

Er det andre enn larviks folk som er med på ett treff i vinter? skien/sfj/tønsberg eller lengre vekk??

eller har alle parkert brøytebilene sine for i vinter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til sommern kommer det hvertfall et kjempetreff igjenn. det skal jeg få fiksa ;) så da kommer det noen gobiler og litt så det kan bli morro. må få opp livet i larvik igjenn. savner det.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg og et par andre skal få fiksa opp bilene i vinter

Auda'n skal få skjørter og bakfanger,

prezan (skal hentes 21/22 des. (ikke min) skal styles,lakes og trimmes , en mengde deler er bestilt og er på vei,

en s2 coupe som kom for 2-3 uker siden skal også gjøres ferdig i løpet av vinter'n/vår'n

 

så da tenker jeg at vi har 3 sorte, respektable biler klare til sommertreff iallefall, men er sugen på noe før dette!!

 

Esso'n har jo åpna igjen, men er lissom veldig døtt på fredagene der enda, lørdager regner jeg med at de fleste er på flaska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg og et par andre skal få fiksa opp bilene i vinter

Auda'n skal få skjørter og bakfanger,

prezan (skal hentes 21/22 des. (ikke min) skal styles,lakes og trimmes , en mengde deler er bestilt og er på vei,

en s2 coupe som kom for 2-3 uker siden skal også gjøres ferdig i løpet av vinter'n/vår'n

 

så da tenker jeg at vi har 3 sorte, respektable biler klare til sommertreff iallefall, men er sugen på noe før dette!!

 

Esso'n har jo åpna igjen, men er lissom veldig døtt på fredagene der enda, lørdager regner jeg med at de fleste er på flaska

 

Jeg har jo bytta biler endel det året her, så hvorfor ikke bytte en gang til.. Kan bytte til en svart den, bare for å matche ;D

 

Men ja, hadde vært kult med treff FØR sommern igjen

- Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992

- Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT

- Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT

- Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår