Gå til innhold

Larvik 25.12.2005 kl 18 på Lidl

Ranger emnet


mathen

Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan prøve å få ut 3 svære søppelbøtter, så det ikke blir så mye å rødde. Hadde folk klart å vise litt respekt, så hadde de blitt brukt, men vet hvordan det pleier å ende... knock

 

Jeg er frivillig rydder, hvis ikke så kan det hende jeg blir ufrivllig på jobb, dagen derpå... damndamn

ta og hør litt rundt da folkens, om det er interesse for et juletreff her i larvik

 

 

jeg stiller også som frivillig rydder :usa: men hadde vært fint om folk klarte for en gangs skyld og bruke søppelkasene knock

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stiller også som frivillig rydder :usa: men hadde vært fint om folk klarte for en gangs skyld og bruke søppelkasene knock

 

Helt enig!!! det er de S""#¤%## som ikke vet hvordan man bruker søppel bøttene som ødelegger for oss andre!. de stenger vel av park plassene i hele larvik til slutt! ikke at "streetmeet" har vært noe stort problem i larvik den siste tiden, men folk flest sjønner va jeg mener.. yodude

89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt)

97 Toyota Celica T-20 (Solgt)

88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt)

96 Toyota Carina E T19 (Solgt)

98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stiller også som frivillig rydder :usa: men hadde vært fint om folk klarte for en gangs skyld og bruke søppelkasene knock

 

Melder meg som frivilig rydder jeg og...

1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car

...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::...

Besøk http://www.mazda-ogn.org

 

har hatt:

Mazda 626 94 1.8 glx

volvo 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har lenge vært ønske fra våre medlemmer om et julebord. Vi har endelig i år greid å fått banket sammen en real aften.

 

Stedet er Baråtti.no på Strømmen rett utenfor Oslo og datoen er 9 desember.

 

Du finner kjøreinstruksjoner og litt bilder av lokalet på http://www.baratti.no

 

Det vil bli servert så mye pizza dere orker å spise og en øl til hver. Vi får besøk av damene til Eyecandy racing og de har lovt å holde et skikkelig show for oss. De kommer også til å bli der resten av kvelden å feste.

 

 

Prisen vil ligge på beskjedene 200kr og dette betales i døra ved ankomst.

 

 

 

 

 

Heftig... noen her som skal eller?? hadde vært fett og blitt med!!

1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car

...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::...

Besøk http://www.mazda-ogn.org

 

har hatt:

Mazda 626 94 1.8 glx

volvo 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bump

da er det sånn ca 15 bruker fra BF som er med på treff i larvik 25 desember da...

noen som har fått respons fra sine kammerater, slik at det blir fler enn 10 stk som møter opp?

 

(Ps: kan vi prøve å holde tråden litt mer saklig, ikke julebord snakk osv... :watchout )

 

jada jada!!!

 

men nevnte det her for da ser dere det vettu!!!!!!!!!!! yodude

1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car

...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::...

Besøk http://www.mazda-ogn.org

 

har hatt:

Mazda 626 94 1.8 glx

volvo 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår