Destro85 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Så denna på reuters.com... de bilene som blir stjelt det nede er først vel stjelt fra norden eller noe annet rikt land... de rikeste der nede er vel de som driver med omregistrering på biltilsynet i landet... men det funker det de sier... om man har veisperringer ved svenskegrensa med en gang etter bilen er stjelt så fanger du mest sannsynlig noen østeuropeiske biltyver... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 "Bilen stjelt? Hvem ringer du?" jeg ringer snuten så går jeg på det BMW forumet og lager en tråd.. så blir den funnet igjen etter noen dager .. og så henlegger snuten saken.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Der har du en foretningsidè. Flytt til østeuropa og start noe nettverk mot norge, innvolver Politiet, og begynn å lete etter biler. Betal grensevaktene og tollerene i de aktuelle land for å tipse deg om aktuelle biler osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 å jobbe med å spore stjålne biler i de landene er nok dødfødt... ender opp i sementsko eller noe lignende... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ghost busters. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Jeg ringer Guard Systems og polititet, samt venner og bekjente som kan se etter den. Blir egentlig så mange vanlige biler stjålet og fraktet ut av landet? De eneste bilene jeg har hørt om som har blitt fraktet ut av landet er store Mercedes flak og slike "direktørbiler". Hver gang en Impreza eller en Bmw 3 serie eller noe slikt blir stjålet sier mange "den bilen der er garantert langt utenfor landegrensene nå" osv, men har de noen gang hatt riktig? Skal ikke være påstålig og si at det aldri har skjedd, men jeg tør påstå at i de fleste tilfeller så er det ikke slik! Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 forsikringsselskapet for å få penger til å kjøpe en annen bil.. :P Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Da en eller annen knøl stjal Accorden min tidligere i år ringte jeg snuten først (for å få taxiene i byen til å se etter den også - snuten gir selvfølgelig en god faen), samt at jeg roundet up noen kompiser og kjørte rekognosering i to dager til kjelken til slutt ble funnet. Dessverre var kulefangeren (tyven) ingen steds å finne. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg