Orion_RST Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 hei.. har fått ford orion rs turbo proskjekte til bror min.. så stor takk til brodarn:D så da får jeg vel legge ut en nyd tråd her.. er jo ikke noen orion rs turbo rundt om kring her jeg bor så tror dette her blir bra jeg..eller er dt noen i norge enda??så håper at dette her blir bra..eneste jeg gruer meg til dt er og få godkjent den som rs turbo det tror jeg blir et lite problem på gjøvik men..hehe.. mer info om bilen kommer snart..i kveld kanskje.. Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 bror min kjøpte en wolf rs turbo som var skadet..så motoren og understell er bygg opp i wolf i tyskland så det er gjort veldig mye med motor og understell. Men det blir gjrot enda mer med den i vinter.(lista på alt jeg skal gjøre i vinter kommer senere) her er litt generell info om det som er gjort med den hittil: det er sveist om til mono visker foran. sveist inn "bad look" i panseret på den. skiftet til rs turbo bakstilling. gule foringer i hele bakstillinga. tatt all rust på den.. ny lakkert i en burgunder/lilla farge.. gjort opp at hele rs turbo ledningsnette. bygd ny hathylle. Trekk opp at deksler ved baksette.. Kommer mer senere happyhappy Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 ser bra ut detta ingar;) gleder meg til den er ferdig;) plass til en stakkar m en golf el? dukenukem hehe.:P få ut noen iblder snart a?;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Her er noen bilder av dt vi har gjort med den.. og hvordan den ble etter lakkering:D håper på positive svar :thumb "bad look" mono visker etter lakkering flere bilder kommer senere:D Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Dette tror jeg blir bra. ikke mange orion rst i norge tipper jeg. Lakken er fin den å. yodude stå på. dette blir en rå bil tenker jeg :cab Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 denna var staas;) må få laget en prosjekttråd om fiestan å? hehe..;) gleder meg til den er ferdig;) :wave Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Dette tror jeg blir bra. ikke mange orion rst i norge tipper jeg.Lakken er fin den å. yodude stå på. dette blir en rå bil tenker jeg :cab takker:D nei tror ikke dt er mange av dt nei gitt..så tror dt blir bra..håper på og bli ferdig med den til mai...kommer nok til og komme på juli treffet tror jeg..skal legge inn mer bilder av bygge prossesen etterpå:D Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 tøfft med Orion rs turbo ;) pen lakk, lykke til videre! Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Fin Ford dette, men hvilke hjul spoler den på. Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 den spoler på fram hjula denne:P Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 nå fant jeg endelig igjen de resterende bildene før vi lakkerte den:D sånn da er dt alle bildene før lakkering:D kommer bilder av lakkeringa inni dørkarmer og bagasje rommet senere:D Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 litt kjipt at det er feilhjulsdrift på bilen? du kunne jo skjekka om batstilleng og bakaksling fra annen bil passer da? hadde vært fett. fortsatt lykke til videre Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 sikkert mer arbeid å bygge om enn det du får igjen for det.. Blir uansett fett :) Kan gjerne fore oss mer bilder... bilder er altid gøy uansett hvilken bil det er snakk om :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 stussa på en ting.. dette var broren din sitt prosjekt som du FIKK???????? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 litt kjipt at det er feilhjulsdrift på bilen?du kunne jo skjekka om batstilleng og bakaksling fra annen bil passer da? hadde vært fett. fortsatt lykke til videre ja dt er litt synd dt..men slik er dt kan kjøre fortere i svinger og slik..men selvsagt best med bakhjuls drift men men..takker får dt:D Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg