Per-Henrik Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Org bundel fra B230A. 2x 45 weber DCOE Solex (kommmer ann på hva som jeg kommer over) delorto. 530 topp: Høvle toppen 1mm++ (Vet ikke hvor mye jeg kan ta ennå) større ventiler 46 inn og 38 ut. (Kg specialventiler) Dobble ventil fjærer. Grenerør. og 2,5 tommer simons anlegg, helt ut. Svinhjul fra en b200k, noe letter en svinhjulet fra b230A. Bra oppsett? Hvor mange hk kan man sikte på hvist man får justert op dette riktig? vet at det er mange faktorer som spiller inn. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Skal du plane toppen mye bør du ha justerbart kamdrev og eventuelt kortere reg.reim. Du burde også finne en bedre kam når du først skal trimme såpass. Jeg har et par slike gassere tilsalgs om du er intressert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Vet ikke om jeg har penger til gassere akuratt nå. Legger til justert bart kam drev da. Og hvilken kam vill du anbefale? Har hørt noe rykter om en eller annen ford reg reim, den skal hvist være kortere, men har ikke fått sikkelig svar på det ennå, Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 En KG7 er ser ikke så dum ut ifølge KGs nettsider. Reg.reim fra Cosworth skal vist gå an å bruke har jeg hørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 coswort? er ikke det 16ventiler, den må jo bli alt for lang på en 8v motor Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 sierra rem Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 :pray Har den rette eller runde og hvor går grensa, melle org og sierra reim? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 2mm ca. den har rette. du finner ut når du har høvla toppen om du må ha kortere rem. bånner du spennrulla og remma er slakk fortsatt må du ha kortere.. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 :thumb Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Har da planet blokk og topp en del på motoren min jeg... Bruker fortsatt original reim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Må du ha kortere reim så er det bare å bruke reim fra LADA 1300. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 En mm gjør nesten ikke utslag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Har da planet blokk og topp en del på motoren min jeg... Bruker fortsatt original reim! hvor mye har du plana?? Hvor my effekt trur dere jeg kan sattse på ? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Husker ikke, er snart 1,5 år siden motoren ble bygd... Vanskelig å si no om ant hk... Fungerer alt optimalt sammen med hverandre kan det vel bli litt, men måten å finne det ut på er å bremse den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Texascom: Mulig og få noen fakta om motoren din eller? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg