Gå til innhold

Hva skjer i garasjen?

Ranger emnet


R-242tic

Anbefalte innlegg

Fikk ikke plass til å oppebevare 960ien i garasjen jeg, så den står avskilta utenfor garasjen istedet. Når jeg kommer hjem til jul skal jeg bygge annlegg i den og forhåpentligvis få rydda såpass plass at den går inn i garasjen. Har jo ett Amazonprosjekt stående i garasjen som opptar mye plass, men det skal gå å få inn begge med ca 5mm klaring fram og bak. uhhmmwhat?

 

viewpic.asp?id=37726

 

viewpic.asp?id=37746

 

Amazonbildet er tatt i jula ifjor da jeg sveisa rust, og tinnsparkla. Nå er den ferdigsveisa og mangler bare en god del grunnarbeid før lakkering.

På bildet er hele bilen slipt og sandblåst platerein og sprøyta med et tykt lag epoxygrunning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. Driver å mygle sammen 240n min. Snart klar til lakk, da gjenstår bare å overhale+montere motor, montere nye bremser (i hus) og dempere/fjærer. Så blir det anlegg til slutt. Skal også bytte seter, ordne en vinge, sende rutene til proffsoting og etterhvert prøve meg med ett SMT6 fjøsmekksprut..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der skjer det mye, og har skjedd enda mer..hehe... se hele prosjekt-tråden min her : http://bilforumet.net/showthread.php?t=81959&page=1&pp=15

 

tråden omfatter hele prosjektet, begynnelsen på side 1 segg, og der jeg pr. nuh på siste side :D

 

ganske åpenlyst blah

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Jeg har ikke noen garasje! Hehe.. men pappa har to og i den ene pusser han opp en klin orginal 76-mod Manta S 1900. Tatt rust og skal hellakkeres, i orginal opel-blå, imorra! :) I den andre står en V70 og blomstrer!

Stakkars 240'n min må stå ute hele vinteren! :( Den skjer det ikke en dritt med da... hehe.. Får fronsett til jul så da skal det inn! Mye mulig jeg får hvite blink til jul og! :) i alle andre tilfeller skal det handles! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår