rsport-raggare Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 ingen fler som har no synspunkter? Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 hadde glemt å se den, fet den.. synes den var bra:) god drifting,så likte det jeg så Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Grei film, men altså, du må kutte ned på musikk! Savnet seriøst motorlyd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Litt mye zooming i tilegg til virrumfilminga :D Men bra kjøring da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Joda, helt ok film det der! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Bra film. fikk ikke dratt på treffet selv, så det er jo kult å se hva som foregikk! . hadde du hatt stativ, så ville dette blitt skikkelig bra. hvis du syns stativ er litt dyrt, så fungerer det ganske bra å feste en teleskop stang til kamera som du holder mot bakken, stativ med en fot liksom. Tekno og drifting er tøft, men du kunne kanskje valgt noen sanger som ikke var så fløtefemi tekno og? men det er jo smak og behag og opptil hver enkelt. JapanAuto skylinen hadde en del deilig kjøring i den filmen!, Daniel og ++, skulle nesten laga en versjon til som var kortere med bare de beste drifting klippene, 5-6 min feks. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 jeg har faktisk stativ, men jeg glemte det bare hjemme.. Å det med å lage en liten film med kun den feteste driftinga var en god ide, så det skal jeg prøve å få til happyhappy Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg