Ideal Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Noen som har erfaring med å bestille fra de? Ser jo ut som man kan spare noen kroner.. Hvis noen også vet om gewinde fra Weitec er noe å satse på, så hadde det vært kjekt om de sa noe.. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Originally posted by Ideal Noen som har erfaring med å bestille fra de? Ser jo ut som man kan spare noen kroner.. Hvis noen også vet om gewinde fra Weitec er noe å satse på, så hadde det vært kjekt om de sa noe.. Søk så finner du at det har vært et par tråder om samme tema tidligere, hvertfall Weitec-kitene. ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet April 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Vel nå har jeg bestilt da :D Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Lupoboy har Weitec og han var fornøyd. Det virker som det er bra og billig, så jeg trur jeg kjøper meg sånt i løpet av sommeren. Da må det vel bestilles fra Tyskland også Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Pen shoppingliste det, Ideal. Husk bare på at du går på en smell når du får toll og fraktregningen ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Dersom de kommer ja...hehe Håper for din del at du har fått bekreftelse pr mail... det fikk ikke jeg og så aldri noe til delene... ang frakt og toll så finnes det jo løsninger på det eller hva lupo?;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Originally posted by nitewlkr ang frakt og toll så finnes det jo løsninger på det eller hva lupo?;) Javisst ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Fortell? :) Vanlige "gave-trikset" ? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet April 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Originally posted by nitewlkr Dersom de kommer ja...hehe Håper for din del at du har fått bekreftelse pr mail... det fikk ikke jeg og så aldri noe til delene... Du mener altså at du har betalt for deler du aldri har mottatt? Du gir meg noia nå.. akkurat bestilt for 15-16 tusen, og så sier du "dersom de kommer ja"... Huffff... Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet April 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Originally posted by LupoB0Y Pen shoppingliste det, Ideal. Husk bare på at du går på en smell når du får toll og fraktregningen ;) Nah, tolla blir max 5000kr, og frakta ikke mer enn en tusenlapp. Menneh det som er synd er at jeg må sikkert vente en måned før jeg får greiene.. det var ikke på lager før om ei uke, så tar det sikkert sin tid i posten. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Betalte aldri for de.... men det gikk 1 mnd før de svarte på mailene mine og da viste det seg at de ikke hadde registrert bestillingen selv om de bekreftet det 2 dager etter bestilligen var sendt... Originally posted by Ideal Du mener altså at du har betalt for deler du aldri har mottatt? Du gir meg noia nå.. akkurat bestilt for 15-16 tusen, og så sier du "dersom de kommer ja"... Huffff... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet April 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Ok, jeg fikk bekreftelse 5 minutter senere. Så lenge du ikke betalte for greiene, kan det jo ikke være verdens undergang.. værre hvis man betaler for noe man aldri får. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 dedt er ikke toll på varerne.- bare moms! Husk å be dem koble av den TYSKE momsen da før dem gir deg pris. for norsk moms må du betale anyway.blir kjipt om du betaler for dems oxo! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg