overn Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 er d noen som har peiling på den? hehe.. får den ikke opp..sentrallåsen høres ut til å funke som den skal men da jeg skal prøve å åpne den skjer d ikke noe.. har hørt at d er en svakehet med de bilene.. Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 er d noen som har peiling på den? hehe..får den ikke opp..sentrallåsen høres ut til å funke som den skal men da jeg skal prøve å åpne den skjer d ikke noe.. har hørt at d er en svakehet med de bilene.. Ta av dørtrekket så finner du feilen..hvis ikke er det låsen...den må du borre opp..og eventuelt sette sammen med noen små skruer og muttere....er en fjør inni der som kan ryke...eller no sånt..bare å lage et nytt bend på den og tre den inn igjen...så funker det fint ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overn Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Ta av dørtrekket så finner du feilen..hvis ikke er det låsen...den må du borre opp..og eventuelt sette sammen med noen små skruer og muttere....er en fjør inni der som kan ryke...eller no sånt..bare å lage et nytt bend på den og tre den inn igjen...så funker det fint ;) men jeg får ikke opp døra i d hele tatt...hmm Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Broder'n har det samme problemet på sin. Sitter dønn fast! Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overn Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 er visst en svakhet me de bilene.. si ifra hvis han får åpna den da.. å åssen han klarte d.. Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overn Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 ingen som har hatt problemer me dette? Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlunde Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 kan være vakumpumpa til sentrallåsen som sitter i døra har fryst fast. hadde det samme problemet på coupen min. låsen blir da holdt nede hele tiden av sentrallåsen. prøv å sett bilen varmt slik at det tiner, og skru av døratrekke å se! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 kan være vakumpumpa til sentrallåsen som sitter i døra har fryst fast. hadde det samme problemet på coupen min. låsen blir da holdt nede hele tiden av sentrallåsen. prøv å sett bilen varmt slik at det tiner, og skru av døratrekke å se! ;) Er det noe spesielt med sentrallåsen til coupe da? har ikke noen problemer med min, som ikke er coupe da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Er det noe spesielt med sentrallåsen til coupe da? har ikke noen problemer med min, som ikke er coupe da.. Er ikke det noe alla den som jeg har a?...på min 85 modell ?...den sliter litt om vinteren..man kan jo hende det er no kondens eller no shit som fryser...bare å dra låsene litt opp og igjen så kommer den av seg selv... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overn Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 sentrallåsen ser å høres ut til å funke den...den tar lissom ikke tak når jeg prøver håndtaka.. Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gothiatek Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 er d noen som har peiling på den? hehe..får den ikke opp..sentrallåsen høres ut til å funke som den skal men da jeg skal prøve å åpne den skjer d ikke noe.. har hørt at d er en svakehet med de bilene.. Har skjedd til meg å.Prøv med et lite skrujern og bryt forsiktig på knappen innvendi. den hengt seg fast og kom ikke opp, men d var etter at jeg va av med dørtrekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overn Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 haha! har ENDELIG klart å få fiksa den ****** døra! nå funker den som den skal..forhåpentligvis..uten å koste på den ei krone!! Devil kiddie :cocain: Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 haha! har ENDELIG klart å få fiksa den ****** døra! nåfunker den som den skal..forhåpentligvis..uten å koste på den ei krone!! Devil kiddie :cocain: Så da slipper jeg å lete etter deler mer..? :D Hva var feil da? Hilsen "nabo'n" ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Fortell hva du gjorde da:) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overn Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 måtte ta av "dør"trekket bak der d ikke er noen dør.. :P borre ut skruene til den som døra blir låst på. tok av dør trekket på døra etter å ha Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg