Gå til innhold

push/pull kasse til 2 x Focal Utopia 33WX

Ranger emnet

lohelle

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har fått i blått led-lys i kassen nå.. har fortsatt ikke giddet å lage hull i hattehylle (må nesten gjøres skikkelig)

kasselys.jpg

får se fremover hva jeg finner på.. :) får finne et relè for strøm til led-ene i kassen.. ta strøm fra batteriet men kun skru seg på når lys i bagasjerommet tenner..

ellers så har jeg fått montert en 25F kondensator som ble kjøpt brukt på forumet for litt siden.. tok mye lengre tid å ladde opp enn de to 1,5F'ene..

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått i blått led-lys i kassen nå.. har fortsatt ikke giddet å lage hull i hattehylle (må nesten gjøres skikkelig)

får se fremover hva jeg finner på.. :) får finne et relè for strøm til led-ene i kassen.. ta strøm fra batteriet men kun skru seg på når lys i bagasjerommet tenner..

ellers så har jeg fått montert en 25F kondensator som ble kjøpt brukt på forumet for litt siden.. tok mye lengre tid å ladde opp enn de to 1,5F'ene..

Det ble utrolig stilig med de lysene i kassa.

Kan du ikke bare paralellkoble de på bagasjeromsbelysningen din?

De trekker nesten ikke noe strøm og du trenger vel bare lys når bagasjeluka er åpen!?

Når det gjelder hull i hattehylla: har du nogenlunde flat hattehylle der røret skal komme opp?

Hvis du har det kan du jo bare lage en ramme som du kler med tynt stoff å sette over hullet.

Denne rammen kan jo bare være en firkantet sponplate som du lager hull i, runder kantene med sandpapir og trekker med stoff som du stifter på baksiden.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok! takk for tips! Så du mener at de trekker så lite strøm at jeg kan koble de rett til strømmen til lyset i bagasjerommet altså..? da prøver jeg det! :)

det er ikke helt flatt der "røret" skal ut.. men jeg finner på noe!

får prøve å låne stikksag med metallkutte-blad i morgen.. :)

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. Smart! De holder seg kalde der? Jeg driver å funderer på det der med reservehjulsbrønnen, virker liksom litt skummelt å droppe reservehjulet.. Men går vel kanskje greit med sånn liten "reservehjul på boks" :).

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har montert en liten 12V vifte nedi der for å lage sirkulasjon.. skal ikke mye til.. er ganske høytt under taket (15-20 cm), så det går bra.. LITT sirkulasjon er 1000 x bedre enn ingen sirkulasjon..

ser så vidt plexi-vinduet i gulvet på bildene.. skal lage et nytt gulv med mye større glugge ned.. men da må jeg pynte mer under (legge opp kabler bedre)

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider