Gå til innhold

vil denne lønne seg å rette opp?

Ranger emnet


henning_dt85

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

Ja, lenge siden noe har skjedd her. Bilen er ikke ferdig enda, men jeg har skaffet alle delene og bilen bør være ferdig i løpet av mai måneden....

Delene ble kappet ut av en caddy, takk til "cleanVW"!

 

Har siden sist kjøpt inn nytt interiør til bilen:

nakke.jpg

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Jo takk ;) Nå skal det nok gå fort framover tenker jeg...:)

 

Trenger du glsdash med porsheklokker fra en 1974 swallowtail? Sort.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det høres kult ut, jeg tar imot deler og tips om slikt jeg vettu ;)

 

Hva skal du ha for det?

 

Lenge siden jeg har skrevet noe i denne tråden, men bilen skulle egentlig være ferdig denne uka, men såklart ble den ikke det. Jeg får smøre meg med tålmodighet. Oppretteren var litt uklar om hva han hadde gjort hittil, men virket som om han hadde strekt den ut og startet med retting av motorfeste, samt funnet noen rusthull inn til kupeen ( da har han vel vippet ut ruta og skåret av torpedoplata?).

 

Deler er faktisk bestilt i dag, har en kamerat som jobber på Koldberg, caspary og co ( delelager med VAG deler), han har skaffet meg 4 dempere med fjærer ( ikek senk nei, bilen skal være original GLS), bremseklosser og skiver foran samt bremser bak. Blir en 1000-lapp dyrere med disse kvalitetsdelene enn om jeg hadde kjøpt drittdelene på biltema, hehe, ikke så aller værst det ;)

 

Siden det har gått så lang tid med oppretteren ( som har sluttet og jobbe med bil og er dritt lei), så har jeg forhandlet meg fram til at han skal bytte samtlige deler i forstillingen om det er noe gåent ( styreledd, bærekuler, drivakselmansjetter osv...)

 

STAY TUNED!

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det høres kult ut, jeg tar imot deler og tips om slikt jeg vettu ;)

 

Hva skal du ha for det?

 

Lenge siden jeg har skrevet noe i denne tråden, men bilen skulle egentlig være ferdig denne uka, men såklart ble den ikke det. Jeg får smøre meg med tålmodighet. Oppretteren var litt uklar om hva han hadde gjort hittil, men virket som om han hadde strekt den ut og startet med retting av motorfeste, samt funnet noen rusthull inn til kupeen ( da har han vel vippet ut ruta og skåret av torpedoplata?).

 

Deler er faktisk bestilt i dag, har en kamerat som jobber på Koldberg, caspary og co ( delelager med VAG deler), han har skaffet meg 4 dempere med fjærer ( ikek senk nei, bilen skal være original GLS), bremseklosser og skiver foran samt bremser bak. Blir en 1000-lapp dyrere med disse kvalitetsdelene enn om jeg hadde kjøpt drittdelene på biltema, hehe, ikke så aller værst det ;)

 

Siden det har gått så lang tid med oppretteren ( som har sluttet og jobbe med bil og er dritt lei), så har jeg forhandlet meg fram til at han skal bytte samtlige deler i forstillingen om det er noe gåent ( styreledd, bærekuler, drivakselmansjetter osv...)

 

STAY TUNED!

 

Er ikke mine deler. Vet om en swallowtail (1974-1975) som står på en hugger i sverige. Den har orginale boblestoler (porsche stil med rygg og nakkepute i ett) og sort gls dash med porscheklokker. Noen få sprekker i dashen, men absolutt brukbar sist jeg så på det. Noen mente at de stolene var orginale i den første gls`en.

 

Er dette intr så sende jeg deg en pm så skal jeg forklare hvor den står.

Endret av laksen

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår