Gå til innhold

Volvo 240 T4R: Volvo 240 2.3 8v Turbo

Ranger emnet


Volvo 240 T4R

Anbefalte innlegg

  • Svar 222
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Naila: Skal komme med bilder når btr'en blir montert, er mye som må gjøres før jeg gjør det.

 

Må nåkk ha to ringer ja.. Skal ta litt å litt og se.

 

Møe fin bil:thumb

 

rød bil med hvite felger slår ann hos meg;) effekt å slikt? hemmelig?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det. tør ikke spekulere hva effekten er.

men det er gjort følgende med motoren.

 

viking eco max chip

1.2bar turbotrykk

større turbo m sep. wastegate

stor alu ic

grenrør

2.5" trykkrør

kon-filter

3" eksos

 

så før jeg får benket bilen så får de erfarne tippe effekten.

 

chippen skulle gi 220-240hk på 1.2 bar på orginal motor mener jeg.

1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan

1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 7 months later...

ja bilen den har vel vert ferdi. bare veldi sløv med oppdateringene. hadde et girkasse havari her om dagen. m45en tok omsider kveld. så nå holder jeg på med montering av Getrag 262 fra bmw m3. skal og bytte til forsterket trykkplate og zinter lammel. kommer med noen bilder i måren.

heve settet er der enda. men har sege litt.. skal godkjenne alt på bilen og etter det blir det en omgang med boschen:P må få den ned i "normal høyde"

 

som sagt skal legge ut noen bilder av diverse i måren.

1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan

1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 year later...
di orginale dysene eller luftmassemåleren +++ leverer ikke til mere enn 240 uanz :) vil tro biln din kansje har litt mager blanding på 1,2 bar med den turboen der...

 

 

kompis bremsa 260 på bakhjula i 940 sin, med orginal bunndel, 530topp, vx kam, orginale dyser, bensintrykks regulator, 3 toms eksos, t3t4 kina turbo,(intern) og ecomax chip, under bremsing var det ingen tennings bank å alt fungerte som det skulle, den ble bremsa på 1,4 bar i trykk i bremsen på autokvikk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår