Gå til innhold

Max Uheldig!

Ranger emnet


TurboTony

Anbefalte innlegg

du suger man! også muntlig da!! da er det brae å lese mer og ikke syte! (hadde du ikke lagt ut tråden hadde jeg ikke ledd av deg). Mener ikke å framstå som en besrevisser, men fikk 16 feil, og jeg leste boka 1 gang. Les boka, ta tester på nett, og øv deg skikkelig, ikke noe visst i å være nevrøs, enten står du eller så stryker du..

 

du har iallefall god tid til å lese på :hammer

Fjotten over alle fjotter slår til igjen :rolleyes: I think you suck...

 

Kjipt det der Turbotony, men jeg kan trøste deg med at jeg strøyk på oppkjøringen, det er fort gjort å drite på draget.

Men som noen sier: Skal du først gjøre noe, gjør det hel-hjertet og yt minst 100%. Stå på alt det du greier, og kanskje enda litt, så ordner det seg.

 

Eneste "trøsten" med at du strøyk nå, er at du lærer enda mer teori, som kan redde deg i en farlig trafikksituasjon senere i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dere som skryter av å ha klart den uten å lese?

Dere har kanskje hatt litt flaks av å treffe en prøve om det som dere alerede kunne. Jeg vil ikke møte dere i det krysset hvor dere ikke kjønner en dritt fordi dere ikke kan teorien. Det er DIN oppgave å forbrede deg godt på prøven, dysleksi er ingen unnskyldning, da må du bare lese mere. (har det selv).

Godt sagt. Er egentlig bare til bekymring å høre "smartinger" som stod på testen uten at de gadd å løfte en finger. Kanskje godt staten strammer inn??

 

Og ellers: det der med å brenne dekk, har faen meg ikke mye med hvordan du kjører ellers å gjøre.

Dere som kritiserer, tenk over det neste gang dere sitter og prater i telefonen eller gjør andre duste-greier. Slikt er større kilde til hverdagsirritasjon og ulykker enn å brenne dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips. Legg teoriboka på dass ett par uker før du tar testen.

 

Det hjalp meg til å bestå bilteorien.

 

Første forsøk. Bittelitt lesing og stryk. (fikk ikke vite hvor mange feil, siden jeg gikk med en gang.

 

Andre forsøk: 11 feil på 17 minutt.

 

Og ett tips som jeg fikk fra en på biltilsynet en gang:

Bare kryss av på det du er helt sikker på.

Det er mange alternativ som kan høres riktig ut hvis man ikke har lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 feil på første forsøk...

hadde ikke lest så altfor mye :P

 

tryna bare på hvilket pargrafnummer som omhandlet lysbruk og vikeplikt >_< (hvorfor i svarte skal en vite det...)

Å ja brøt jeg §13 2. ledd 1.kapittel tredje linje fra nederst som omhandlet vikeplikt når du kjører oppned i en tunnel mellom kl 13-1330 på andre tirsdagen i måneden1

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjotten over alle fjotter slår til igjen :rolleyes: I think you suck...

 

Kjipt det der Turbotony, men jeg kan trøste deg med at jeg strøyk på oppkjøringen, det er fort gjort å drite på draget.

Men som noen sier: Skal du først gjøre noe, gjør det hel-hjertet og yt minst 100%. Stå på alt det du greier, og kanskje enda litt, så ordner det seg.

 

Eneste "trøsten" med at du strøyk nå, er at du lærer enda mer teori, som kan redde deg i en farlig trafikksituasjon senere i livet.

 

 

takk! ;)

 

men er kanskje greit får de i tønsberg område at jeg ikke får lappen heller!

men klare det vel neste gang!

haster egentli ikke men lappen, har bare bil får å ha det morro

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på de som tar den no når alle alternativene kan være rett...

Kan ikke være en lett prøve då nei...

 

Det er jo nå den er lettere, for nå får du vite hvor mange riktige det er på hvert spørsmål! sånn var det ikke når jeg tok den for snart 2 år siden! tok den på bursdagen min faktisk, hadde vært litt nedtur om jeg strøyk da ja :P

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nå den er lettere, for nå får du vite hvor mange riktige det er på hvert spørsmål! sånn var det ikke når jeg tok den for snart 2 år siden! tok den på bursdagen min faktisk, hadde vært litt nedtur om jeg strøyk da ja :P

 

Å ja...Trodde ikke man fikk vite kor mange riktige svar d var på vært spørsmål...Bare at d kunne være mer enn ett riktig.

Men då e d jo blitt greiere enn d var for to årsiden ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs når du tok den da.. husker ikke når de nye reglene kom, et år siden eller noe!

okety. er vel 2 år siden eller noe

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okety. er vel 2 år siden eller noe

Da hadde du den gamle versjonen hvor man ikke fikk vite hvor mange feil det var og kunne ha 35 feil.. Den var mye vanskligere.. På den nye kan man vel ha 27 feil, men får til gjengjeld oppgitt hvor mange riktige det er på hvert spørsmål. Har nesten litt lyst til å ta den nye bare for å se hvor få feil jeg klarer å få :) en venninne av meg hadde 1 feil på den gamle teoriprøven, det er sykt..

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår