thomassj Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Har en bil jeg skal ha på vraking, kjøpte bilen av en jeg kjenner men har ikke skrve salgsmelding eller noe, så er spørsmålet, trenger jeg noen papirer for å sende bilen på vraking?? Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Du trenger en attest fra biltilsynet på att skiltene er levert inn som du leverer til bilopphuggeriet samt att du må legitimere deg for å få tilsendt vrakpanten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 har vraka flere biler uten noen papirer som helst... edit: bortsett fra legitimasjon... Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Jeg har bare trengt legitimasjon, samt bilens chassinummer/regnummer... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg