CumsteR Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 http://img355.imageshack.us/img355/8908/plarnsotavinduerhvitefelgerski.jpg Ble tøff syns jeg... Fanger fra den Kilander Racing E30'n, og felger fra Situne... Ser att den er Photoshoppa, men de som gjorde det for meg gadd ikke drive så lenge med den... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 den var jo tøff jo:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Har du orginal bildet og eller? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Den ICen var ein smule stor da :eek: Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Orginal bildet ligger inne på vwvortx.com, gallerier så på prosjekt biler.. Den rallye golfen der.... Er ikke meininga att det skulle være bra eller no sånn... Skulle bare gi en pekepinn på hvordan den kunne blitt med annen fanger;) Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Jeg er herved selvutnevnt leder i klubben som ikke syntes den fangeren ikke var noe særlig. PM meg for å få tilsendt medlems-giro. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Jeg er herved selvutnevnt leder i klubben som ikke syntes den fangeren ikke var noe særlig. PM meg for å få tilsendt medlems-giro. :) Jeg er selvutnevnt kasserer :P Og den ic var jo "Litt" stor ... skulle vel holde til et par tusen hk den .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Jeg er selvutnevnt kasserer :P Og den ic var jo "Litt" stor ... skulle vel holde til et par tusen hk den .. Pøh, er jeg som skal gjøre underslag i klubbkassa. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Jeg er selvutnevnt kasserer :P Og den ic var jo "Litt" stor ... skulle vel holde til et par tusen hk den .. nææh, syns du det. :op Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 å gud som jeg hater slik bredding:P slik som m3 e30 har? blæææH:P Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 å gud som jeg hater slik bredding:P slik som m3 e30 har? blæææH:P hvordan kan du hate di breddingene.. di er jo så feite.. det er jo orginalt på rellye golfen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 jeg brekker meg:P å kjenner ikke EN som liker slikt.. Kunne fått detta billig på golfen min, men takket peeent nei! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPS Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 jeg brekker meg:P å kjenner ikke EN som liker slikt..Kunne fått detta billig på golfen min, men takket peeent nei! Hehe....du MÅ jo bare kødde?!? Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 jeg brekker meg:P å kjenner ikke EN som liker slikt..Kunne fått detta billig på golfen min, men takket peeent nei! Smaken er som baken selvfølgelig, men du kunne gjort gode penger på dette uansett. Rallye bredding er det feteste på Golf 2. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 IC`n vakke forstor.. den var akuratt passe:D:D Sånn bredding er oxo knall, men om det er det tøffeste på 2`rn er vell en smak sak..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg