B230ft Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 fått tak i addon hekk og sider, men mangler front..så lyrer jeg på om noen enten vet om noen som vil selge.. eller hva ble vi enige om med de svenskene som har begynt å lage..var det noe bra? gidder ikke å kjøpe hvis det bare blir piss å¨sånn..¨ venter på svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 jeg kjøpte fra spoilershop.. passa egentlig ganske bra, men det tok litt lang tid før de kom.. og når de først kom, hadde de sendt to like.. :) fikk heldigvis en gratis ekstra i posten etter et par uker. så jeg har en til venstresida da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 så det var slik å forstå at du skulle bestille en høyreside til da å sende begge to til meg?:D hva kosta kun fronten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 så det var slik å forstå at du skulle bestille en høyreside til da å sende begge to til meg?:D hva kosta kun fronten? hehe :) tror d kosta rundt 700 kr.. synes ikke det er så værst, bilen blir jo mye finere med en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 hva ligger hele settet på da? ca Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 3-4000 tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 add-on kittet er verdt hver eneste krone...!:) men har hørt at finishen på de fra spoilershop er så som så... men, med litt sparkling og pussing, så blir det nok bra... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 jeg har hørt de skal ha 4500,- for det, vet ikke om det er inkludert frakt til norge da.. gjør heller som meg og kjøp en hel bil med addon på fra sverige yodude Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 når du kjøper bil fra sverige, hva må du betale da? om du aldri skal ha skilt eller noe sånnt på den..trenger ikke engang motor eller ramenr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 når du kjøper bil fra sverige, hva må du betale da? om du aldri skal ha skilt eller noe sånnt på den..trenger ikke engang motor eller ramenr.. Kun moms på kjøpssummen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Kun moms på kjøpssummen :D og da blir ofte kjøpssummen ganske lav på kjøpskontrakten du viser og betaler moms av :p Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 så viss jeg kjøper et komplett add-on sett til 1500kr taper jeg ikke på det? hehe Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 så viss jeg kjøper et komplett add-on sett til 1500kr taper jeg ikke på det? hehe hehe, nei jævli billig det..! Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg