Lunaz Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Gamlingen har en 2000mod 2l som er alt for lav (syntes jeg).. Er det mulig å heve denne på noen enkel måte? Bytte dempere, fjærer etc? Eller er det letteste å bytte fra de originale 15" felgene til 17" f.eks? :) Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Er vel enklest å sette på 16" med litt høyere profil, selv om rulleomkretsen da blir forandret over de lovlige 5%. Muligens deler fra Outback passer.De er jo litt høyere. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Mener du at det ikke er lovlig med 17"? Trodde det var lovlig med opptil 2 profiler større uten at man trengte å godkjenne. Jeg får sende en mail til Subaru å høre :) Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Det er som viking sier ikke mer enn 5% forandring Hvis men går opp i felgstørrelse så går man ned i profil på dekkene for at det skal være godkjente verdier Men på en annen side om du setter på 16" felger med høy profil på dekkene så tror jeg ingen vil legge merke til det. Er bare vi rånerne som blir sett på og kontrollert, ikke en "mann med hatt" Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 er ikke så vanskelig å heve subaru;) skal heve skogsbilen til fattern:P såe kan se om ikke jeg får tatt noen bilder... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg