[Sims] Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Vi har kjøpt oss en russebuss, greit nok, men skulle gjerne ha fått kjørt motoren litt for å sjekke om den starter før EU godkjenninga (misstanke om luft i dieseltilførselen) Så det jeg lurer på, kan jeg som ikke har busslappen starte motoren for å se om den går uten å kjøre noe med den selvfølgelig? Skulle også fyllt på mer frostvæske, men er litt i tvil hvor jeg skal helle det på, noen tips? Bussen er en Scania 86 modell (muligens 84 :P) På forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 tror ikke det er ulovlig og starte bussen,sjangsen for og bli tatt hvis det er ulovlig er også gankse liten..... Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg