Gå til innhold

Dekk!

Ranger emnet


850-t6r

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bør komme langt med ca.5000.-

Dekk prisene varierer noe jævlig fra butikk til butikk.

Selv kjører jeg på dunlop dekk og er ikke helt fornøyd,har kjørt på falken piggfritt i 215/45-17 tidligere og syntes jeg fikk mer for pengene der!

-90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90

-86mod 745tic

-99mod MB C180T Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, med pigg?

Kan tenke meg til at det er mer effektivt med piggfrie breie dekk, enn breie piggdekk..

Er vel en årsak til at rallybiler har smale piggdekk ja :)

det er forskjell å kjøre på dyp snø og kjøre på blank is..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte litt med trans amen i adag på sommer dekk på kram snø.. helt fint ikkeno problemer å komme fram.. har ennå sommer dekk på patrolen.. og kjører pigg fri på audien.. å går fint som bare det.. meeen på is har ikke piggfri på langtnok noe å stille opp med i forhold til pigg.. å har prøvd en del piggfri å like god på is som med pigg kommer alldrig til å skje.. men jeg sverger til piggfri for det.. er så irriterende me pigglyden og at di har en tendens til å ikke vare lengre enn noen månder :(

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte litt med trans amen i adag på sommer dekk på kram snø.. helt fint ikkeno problemer å komme fram.. har ennå sommer dekk på patrolen.. og kjører pigg fri på audien.. å går fint som bare det.. meeen på is har ikke piggfri på langtnok noe å stille opp med i forhold til pigg.. å har prøvd en del piggfri å like god på is som med pigg kommer alldrig til å skje.. men jeg sverger til piggfri for det.. er så irriterende me pigglyden og at di har en tendens til å ikke vare lengre enn noen månder :(

hvilke dekk man må ha, spørs hvor man bor.

jeg kjøper piggfritt neste gang, pga. jeg bor i bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh,hva er det med folk og ballongdekk?skal du ha 225 dekk så kjøp 35 profil!

 

Sier det samme..

Skal kjøpe nye sommerdekk til Ascona B'en min snart. Den har 7,5 og 9x16 felger, og der skal jeg ha henholdsvis 195/40 og 215/40 16... :crazysant

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det samme..

Skal kjøpe nye sommerdekk til Ascona B'en min snart. Den har 7,5 og 9x16 felger, og der skal jeg ha henholdsvis 195/40 og 215/40 16... :crazysant

 

 

ballongdekk ødelegger hele "lookèn" på bilen..

 

over nyåret skal jeg kjøpe 235/30-18" på 140n..vet ikke om den profilen har kommet i butikken engang ennda,men bestillt er dekka yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår