BLACK.PEARL Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 men hvordan er det med forsikring hvis noen tenner på bilen min egentlig`? Kort og godt fra Postbanken, selv om jeg ikke ble klokere, men ser det på som hærverk! Hva dekker bilforsikringen? Delkasko En delkaskoforsikring vil gi dekning mot brann (dvs. brann, lynnedslag, eksplosjon), tyveri og hærverk i forbindelse med tyveri og bruddskade på bilens glassruter. I tillegg omfatter en delkaskoforsikring også en redningsforsikring. Kasko Kaskoforsikringen dekker det samme som delkaskoforsikringen foruten skade oppstått ved kollisjon, utforkjøring, hærverk (også uten at det står i forbindelse med tyveri) og skade etter «annen tilfeldig, plutselig ytre påvirkning». Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Det er uklart om bilbrannene kan settes i sammenheng med opptøyene i Frankrike. :hammer Dette har UMULIG noe å gjøre med opptøyene i FRANKRIKE!!! lukter forsikringsvindel jeg.... :confused: Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 det kan hende det er noen som ble inspirert av frankrike og det kan hende det er noen som vil ha penger men det har en sammenheng siden det kom nå(faen trenger penger da kan jeg brenne bilen så tror de at opptøyene har kommet til norge) eller så kan det hende at det er en pyroman som har blitt gammel nok til å bruke fyrstikker... kan jo forsåvidt hende at de antente spontant men jeg tviler... det brenner noen biler jevnlig i norge men det er ikke så mange som det har vært de siste ukene... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Det er uklart om bilbrannene kan settes i sammenheng med opptøyene i Frankrike. :hammer Dette har UMULIG noe å gjøre med opptøyene i FRANKRIKE!!! lukter forsikringsvindel jeg.... :confused: Som sagt ovenfor kan de få inspirasjon derfra. Det er neppe forsikringssvindel når det brenner over hele Oslo. Men det kan uansett ikke bli i nærheten av det i Frankrike. Om en uke er det i Norge over, tipper jeg. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 det skal ganske mye til for at en bil selvantenner når den står parkert... ja :thumb Du skal også ha ganske god fantasi for å legge skylden på norsk intigrerings politikk og sammenlingne dette med opptøyene i frankrike. Mulig det er noen som ikke er etnisk norske som gjør dette, men at det har noe med frankrike å gjøre kan jeg på ingen måte se noe til. Tennåringer med bensin og fyrstikker er vel mye mer sansynelig! Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Tenåringer med bensin og fyrstikker har vel mest sannsynlig isåfall fått ideen fra frankrike siden det blusset opp nå... Tenåringer med bensin og fyrstikker er jo de som holder på nede i frankrike og da... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 har selv hørt at det ikke var billige biler som ble brent.... er det "InN" å tenne på dyre biler for evt. pyromane? :P Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 hmm og det brant opp 3 biler i forige uke på Rykkinn i Bærum også.. bilene var faktisk franske også Citroen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Noen prøver å brenne en av mine biler = vedkommende er dau. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 lettere sagt enn gjort;) ikke lett å finne flammekåte fjortiser som tenner på biler:D Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 kan jo like gjerne vere eier som har tent på. For da og få en god unnskyldning til forsikrings-selskapet. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg