Gå til innhold

29 April - 19.00 - Streetmeet Skedsmohallen

Ranger emnet


Sly

Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?  

253 stemmer

  1. 1. Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?

    • Lørdag 8. april 2006
      37
    • Lørdag 15. april 2006
      32
    • Lørdag 22. april 2006
      51
    • Lørdag 29. april 2006
      135


Anbefalte innlegg

  • Svar 735
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, er med på den jeg også..

Og om politiet kommer, tar vi kolonne opp Karl Johan og lager treff på plassen foran slottet. Den har plass til en del greier, og iflg Eli Hagen er det visst lov å kjøre ned trappene og greier der også.. :)

 

Nå begynner det vel å ta av litt her vel kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta med ropert til å gi beskjed om hva som skjer.. :P

 

 

Det hadde vært helt konge vis vi hadde blit så mange at vi måtte brukt ropert får å gi besked.

Fra skedsmohallen til oslo hadde vært DRIT kult. kiddie

Snuten kan jo ikke stoppe oss når vi ruller.... :afro

# 1985 Volvo 240 GL b230a (vinterbil)

# 1997 SAAB 900 SE Turbo (sommerbil)

http://photobucket.com/albums/y274/myrt88/

 

Member of:Saabturboclub.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke ta det på metro da.? eller maxi.? hva snuten sier er det jo bare jo drite i. dem har jo ikke rare greiene dem skulle ha sagt uansett dem kan jo ikke jage vekk folk.. dem kan, men dem får det jo ikke til vist vi ikke vill.. det er jo bare og bestemme seg for et sted og ta det.. norge er et pingle land med alt for lite opptøyer. hadde det vært et annet land hadde politibiler og hele gjengen blitt tent på.. stå på krava for faen.. skedsmohallen er jo veldig lite, vist det kommer mange biler.. og lite lys.. vist ikke går det jo og ta alna sentret, i parkeringshuset der... er jo nytt parkeringhus ved biltema.. politiet kommer jo uansett og klager. for dem liker jo ikke sånne "opptøyer" som dem kaller det.. nå må man slutte og bukke seg under for politiet hele tiden.. vi er jo fort en gjeng på 400 stk.. og hvorfor skal politiet bestemme da.? prøve heller og bli en litt mere sammet sveiset gjeng.. i steden for en gjeng med nikkedokker.. politet viser jo null respekt for oss. så hvorfor vise noe tilbake.? mentalitaten på det der i norge stinker. så gjør hva dere vill, men jeg kommer i hvertfall. og jeg flytter faen ikke bilen min vist snuten kommer.. det var dagen ord fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke ta det på metro da.? eller maxi.? hva snuten sier er det jo bare jo drite i. dem har jo ikke rare greiene dem skulle ha sagt uansett dem kan jo ikke jage vekk folk.. dem kan, men dem får det jo ikke til vist vi ikke vill.. det er jo bare og bestemme seg for et sted og ta det.. norge er et pingle land med alt for lite opptøyer.....

 

 

 

Bra hart det der.

 

Jeg menen at vi bare møter opp på skadsmohallen å med godt humør og da tror jeg ikkepolitiet har så veldig mye i mot åss.

# 1985 Volvo 240 GL b230a (vinterbil)

# 1997 SAAB 900 SE Turbo (sommerbil)

http://photobucket.com/albums/y274/myrt88/

 

Member of:Saabturboclub.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er jo fort en gjeng på 400 stk.. og hvorfor skal politiet bestemme da.? prøve heller og bli en litt mere sammet sveiset gjeng.. i steden for en gjeng med nikkedokker.. politet viser jo null respekt for oss. så hvorfor vise noe tilbake.? mentalitaten på det der i norge stinker. så gjør hva dere vill, men jeg kommer i hvertfall. og jeg flytter faen ikke bilen min vist snuten kommer.. det var dagen ord fra meg..

 

Mulig derfor....

Med den innstillinga der er det mørt ass....

 

Vist man oppfører seg som folk, blir du ikke jagd bort...

Men mulig med den oppførselen du har der er det ikke rart de regagerer..

Vist det er et sånn første inntrykk de får av deg....

 

Men dette er egentlig en helt latterlig diskusjon,,for det er sånn som ødelegger for alle de andre som ønsker et treff uten noe tullball..

 

Og vist du ser hva de som arrangerer skriver at det er ett vår treff,,,ikke Street Meet.. For det virka jo på folk at når det blei kalt et Street Meet,,s¨å måtte man bare lage ugang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle skal møtes på skedsmohallen så tar vi ett rulle treff inn mot oslo! HO HO HO det kan bli MANGE!:D:D så kjører vi igjenom Oslo. Gjett om det blir litt kaos i oslo a:D

 

Ja det hadde vært knall :D

 

EDIT: ser det for meg :) at vi kjører igjennom lillestrøm med full musikk rutene nede, folk stopper opp og ser på oss tar bilder osv. stopper for litt snack (kebab) og drar videre inn til oslo hvor vi råner igjennom oslo`s gater :P og hele treffet ender med at vi stopper på en plass, slapper av, titter på biler, prater bil osv.

 

Nyhetene dagen etter: Flere hundre biler "Rånet" Igjennom oslo`s gater natt til 1 mai. fullt kaos bla bla bla :D :D :D *drømme meg bort* :D

88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk

96 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår