Plastic Racer Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Her er forresten en fin side om hva som passer til hvilken bil... http://www.brl.se -> Bilhögtalare -> Vilka högtalare passar i min bil? Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COLOLLA Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 ka går i dørene på 740 ?? går det å få 6.5"? Siter Eg vil ha sportsbil!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Her er forresten en fin side om hva som passer til hvilken bil... http://www.brl.se -> Bilhögtalare -> Vilka högtalare passar i min bil? Gratulerer! Du har kommet MED beste innlegge I HELE denne tråden, Takket Være deg er jeg helt sikker på hvilke høytelere jeg kan kjøpe. fant bilen min og størrelsen Takk Igjenn!:thumb :thumb :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitSirhC Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Toyota celica 1994-1998. Lurer på plassering av forsterkere, størrelse på komponent forran, og andre gode tips\forslag =D Siter 1997 Toyota Celica (x)1990 Mazda 323f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Vet dere hva som passer i 1985mod Mazda 323 hatchback? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvuvkpb4 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hallo æ lurte på som e bra å lett å bygge i en pol6n av stereo å ka som passe fremme i den orginale gidd ikke bytte fremme vis det ikke passe nå annet å skal en sub som e bra en 1otommer eller 12 tommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thberg Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 hallo, har en vovlo 740 gl 85 mod og skal begynne med å sette inn noen høytalere og en spiller, lurer på om dette er noe serlig? http://www.pixmania.com/no/no/237703/art/pioneer/bilradio-cd-deh-30mp.html#accessoires http://www.pixmania.com/dev/gui_web/common_dsp/popup_fiche_article_xhtml.php?article=103500&articleLibelle=Bilradio+CD+DEH-30MP&itag=6613 (er dete hat hylle høytalere eller kan de monteres foran?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Pioneer CD DEH-30MP Er helt klart å anbefalle. Har den selv den har delefilter, slik att du kan enkelt justere deling i spiller framfor på forsterkere i bagasjen om du skal ha det. Øvrige funksjoner som eq. er forhand innstilte, men du kan lage en custom også. Disse funksjonene er greie, ikke verdens beste men mer en bra nok mener jeg. mp3 er kjempe saker, jeg har 3 stk cder med all musikken jeg ønsker å høre på (3 cder ga meg 580 låter av helt grei kvalitet) den spilleren koster ca 1 500,- i Norge. Alle høyttalere kan plasseres der det er plass og rom nok bak. selv 18" sub kan plasseres forand om du har plass til kassa der. De høyttallera kan du trygd plassere i eks. dørene. har du plass i dash, så skulle det gå også, men vil tru att dørene vil gi fyldigere bass. Skal du gå for ekstern forsterker og sub?? Eller kjøre std rett fra spiller? Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thberg Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 takker for svar, da vart det bestilt.q ja skal ha forsterker og sub men må vente til min pengebok er fyllt opp litt:P bare kom med forslag:D men ikke forsterkere som er for dyr, rundt 5000,- kanskje + - noen lapper betalte 1800 for spillern og høytalerne, dette er den biligste plassen jeg fant på nett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 takker for svar, da vart det bestilt.q ja skal ha forsterker og sub men må vente til min pengebok er fyllt opp litt:P bare kom med forslag:D men ikke forsterkere som er for dyr, rundt 5000,- kanskje + - noen lapper betalte 1800 for spillern og høytalerne, dette er den biligste plassen jeg fant på nett! Forsterker sub og kabelpakke til 5 000,- skulle absolut bli ok system. Men da skal du vel kjøre ettervert frontsett også på forsterker, da kan det vere greit å finne en 4 kanaler, og sub med høy følsomhet. slik att du slipper 2 stk forsterkere.. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostkillah Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Har en golf III og lurer på hva som passer i dørene bak og hva jeg burde satse på. Veldig hyggelig om noen kunne svare meg ettersom jeg har null peiling selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gecco Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Hvordan får man ut bakhøyttalerne i en Audi 90 (1991mod) ? Virker som hattehylla ligger over festene? Siter 2000 VW Passat 1.9TDI 4motion X 1991 Audi 90 2.3E Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Jeg har en Opel Astra G sportline 2002 mod. Jeg har byttet spiller til en sonyspiller med adapter for å beholde knappene på rattet. Bra lyd både fremme og bak (i dørene), men jeg trenger en sub baki. Hva kan dere anbefale? Jeg driter ikke penger, og de vokser heller ikke på trær :hammer Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
csv88 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hei. Har kjøpt en Pioneer DEH-P55BT spiller som jeg har monternt inn i bilen, men ønsker meg et frontsett. Hvilke fronsett passer inn i orginalhullene i bilen? Bilen er en VW Polo 2004 mod. Ønsker frontsett med mellomtone og diskant. mellomtone plaseres i døren, tror det er 6.5" og diskkant som passer i orginalhullet på A-Stolpen. Har du noen tips til frontsett? Helst ikke så veldig dyrt, har sett på et fra Kicker. Siter Min bil: 2012 VW Golf 1,4 TSI 122hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandstad Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Får snart ein volvo v40 t4, er det nokon som har prøvd å montere 6.5" i frontdørene? Er veldig frinsta for å gå for eit seas lotus performance-sett no som det er på tilbud. Veit det er 4" originalt i frontdørene, men om det finnast overgangar el.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg