andrEE Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 noen som kan komme opp med noe bra jeg kan sette i en golf 2 gti? og hvilke størrelser passer i dørene framme?tenker mest på hva jeg bør putte i bagasjerommet. spiller mest tecno/dance opplegg og er ute etter mye dyp og sånn myk dunking hehe. har budsjet på 10k så kan få nokså mye stort regner jeg med. Siter Honda Civic 95mod. 1,5 Vtec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 jeg har en sierra 2.0 86 modell.. å jeg har en cadence wildbeast 15" å en cadence z-7000 å decadere i hattehylla.. men jeg må ha noe framme i bilen.. hvordan skal jeg klare det siden det ikke er hull i døra.. å har dere noen tips hvordan jeg skal plassere subben å hvordan vei burde den slå.. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Liten respons her :( Noen som vet hva som passer i Passat sedan frå 97/98-2000/2001 da? Tenker da på frontsett. Hyggelig om noen hadde hatt peiling på hvordan det er å få bass inn i bilen også. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thamule Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 1996 Volvo 850 Foretrekker svar i den tråden for å lettere holde styr på ting. Siter 96 Volvo 855 2,5 10V Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla) Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350 Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hva passer i en bmw 3serie E36 chassie. vet at i hattehylla må jg ha overgang til 6x9" men hva passer forran? (ikke diskantene i døra men i de panelene nede ved pedaler ) Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 hva passer i en bmw 3serie E36 chassie. vet at i hattehylla må jg ha overgang til 6x9" men hva passer forran? (ikke diskantene i døra men i de panelene nede ved pedaler ) Det er nok 5,25" orginalt der. Ihvertfall på de E36 jeg har sett. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VectraCDX Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Hei! Jeg har en BMW E36 Cab med original BMW Bavaria Radio/Kassett med CD-veksler bak. Tenkte jeg skulle bytte ut denne med en ny CD-spiller foran. Da jeg demonterte den originale oppdaget jeg at det ikke var noe ledninger til høytalerne der, men kun diverse strøm-ledninger og en feit kabel som går bak til veksleren, og muligens også til en forsterker/styre-enhet til den originale spilleren. Finnes det noen løsning på dette, uten at jeg må trekke opp nye ledninger fra hver enkelt høytaler og frem til spilleren? Siter 1996 Opel Vectra B (VE97581) 1992 Opel Astra GSi16V (HB48070) - SOLGT 1988 Opel Omega 3000 (RZ13965) - SOLGT 1988 Opel Omega 2.0i CD (JR17492) - SOLGT 1986 Opel Kadett GSi - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k4nin2k Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Har en mazda rx-7 93mod! tenkte jeg skulle ha inni et annlegg/multimedia system! noe som kan hjelpe meg med hva/hvor osv. må ha dvd/skjerm/lyd! antatt er opp til dere! takk for svar:) Siter '93 Mazda RX-7 FD LHD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen_Hagen Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 hei skal snart bygge helt nytt anlegg i bilen min. Jeg har en vw vento som har defekte elementer så det er ganske nødvendig. jeg vil ha et rimelig anlegg med fyldig lyd som kan brukes til både Transe og Punk Rock. hva bør jeg velge og hvor mye må/bør jeg bruke? Siter 95 Vento 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongen Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Anlegg til en toyota Avensis 2003 mod? Hva passer inn av høytalere samt basskasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodech Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Passat 1.6 1996 Court (st.v) Artig å lese råd og vink fra "ekspertene" her, så jeg prøver meg..... Har på hånda en 600W forsterker Blaupunkt (husker ikke nøyaktig spec) sammen med en JVC 3xCDmater radio. Har lenge hatt lyst til å gjøre ett lite prosjekt i min Passat for å få god lyd, nå er det begredelig med en enkel Alpina spiller og orginale høytalere foran i dash og bak i sidene i bagasjen. Spørsmålet er: Kan jeg få utnyttet denne forsterkeren på en god måte i min bil uten å loppe meg for 10.000,- + i høytalere ? Eller bør jeg droppe det å kjøpe noe annet mer fornuftig ? (Betaler 1.500,- for spiller og forsterker benyutet kun ett par uke i en campingvogn) Hva skal til for å få til lyd i denne bilen ? Har ikke lyst til å lage hull i alle fire dørene hvis det er mulig å gjenbruke plassene i dash'en og evt. ha "løse kassser" i bagasjen. Forsterkeren kan jeg skru inn under baksetene eller på bakveggen på baksetene. Hadde satt utrolig pris på noe hjelp, hint, råd, linker osv. (f.eks. må jeg ha ny dynamo ned denne forsterkeren tro ?) Kan jeg få koplet inn Ipod'en tro ? På forhånd takk !! Hilsen Familiefar til to små jenter som også digger DVD-film i bilen, men vil ha bedre LYD ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Hei frodech. Ring Steinar på BugBoys i Fredrikstad idag mellom kl.1100-1600.Han har vel noen råd eller tips.Tlf 69315600. :afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Jeg har en utfordring som gjerne kan splittes ut i egen tråd. Jeg setter stor pris på en ryddig tilbakemelding. Jeg kjører 2002 Saab 9-3 selvfølgelig 5-dørs coupe lignende (dere kjenner typen). Jeg er forsåvidt hi-fi entusiast og over middels interessert i musikk. Utfordringen er som følger. Jeg vil ha bra lyd og multimedia i bilen uten at dette tar nevneverdig plass fordi jeg skal fremdeles ha plass til barnevogn (stor type) og eventuelt andre ting (sykler, skolesekker, handleposer). SÅ en stor basskasse eller sub i baggasjerommet er utelukket. Jeg må i tillegg ikke ha noe rånete utstyr fordi jeg pleier å hente/kjøre viktige kunder ifm. mitt yrke som Key Account Manager. Det må være diskret men merkes når jeg skrur opp. Hva er å anbefale? Pris er ikke noe problem men det er installasjon som er utfordringen i denne sammenheng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team tulling Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Har selv en 9-3 å anbefaler deg å kjøre 3 veis front med diskant i a stolpen 4" i dashbordet å 6.5" i døra. Kjøp en multimadia spiller med inn bygget skjærm å kast den dobbele spilleren som sitter i bilen. Basskassa trenger jo ikke å være så stor den. SS vgw 10" klarer seg jo 14 liter kasse. Forsterker kan du jo gjeme i hjulbrønnen for den er stor! Mvh olejohan Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Phoenix Gold Titanium Elite komp sett og en headnuit fra Pioneer med nav,skjerm osv og en forsterker til å drive dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg