Firebird-468 Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Tusen takk for hjelpen, får prøve å finne noen adaptere, tror ikke jeg gidder å lage noen selv, hvis jeg ikke må. det er jo nr. 2 bilen det er snakk om her :-) Siter Fastlane crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hva passer i en bmw e34? Sedan Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Vanlig 5,25" foran i kickpanelet og da de fleste neodymiumsdiskanter ved sidespeilet. Bak i hattehylla vanlig 6,5" med en overgang á la denne: Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Pris på dettan da? for noe som det er bra lyd i dah!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Har tenkt å sette i en 10" Dynabel 9410 kjørt av en Vibe Vp4 + et Peerless 5" inkl diskanter som frontsett drevet av en Vibe Vp2 i min Corrado 90 mod. Vil dette fungere bra? Bedre forslag? (Litt kjedelig da jeg allerede har alle delene utenom Vp4'en...) Har kjøpt inn ordentlige phonokabler osv, husker ikke dimen på strømkabelen, og ordentlige kabler er lagt ut til dører etc, men bør vel kanskje ha en 2 farads kondesator eller lignende? Oppgadere dynamo? Takker for alle innspill og hjelp!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Noe frontsett som passer rett inn? Vanskelig å få bass inn i coupe'en? Noe annet merkverdig angående stereobygging i en slik bil? Takk for svar :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KonThai Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Noen som kan anbefale meg høytalere (foran og bak) ti len Prelude? Hvilken str er det som passer? Siter Silvia S15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hei, Noen som har noen formeninger om hvilke elementer jeg burde velge? Har sett på enten Rockford sin T212D4, men også på JL Audio sin 12W7. Selv om jeg har hørt de fleste mener det vil være waist of money, og heller bare gå for 12W6v2 , eller evt T1-elementene til Rockford.. Jeg vil bare ha både god lyd, og bra lyd. Hva burde jeg går for? Ett eller to elementer? For mye i en så liten bil, eller greit nok? Og ikke minst, hva synes dere er de flotteste elementene (ut av T2'en og W7'en ;p )? Takker for svar :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Ingen som vet noe om omega? Hvordan er det med Primera P10 da? Så at 5,25" skulle gå inn i front, men hva med sub? Lett å få bass inn i coupe'en? Stort bagasjerom? Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Monterte en ferdig Caliber bandpasskasse med 2 stk 12" bak i en slik . Brukte en Helix 1000.1 forsterker . Trykka meget bra faktisk . Da er det snakk om basser på ca 300w rms pr stk . Greit med plass ja . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Monterte en ferdig Caliber bandpasskasse med 2 stk 12" bak i en slik .Brukte en Helix 1000.1 forsterker . Trykka meget bra faktisk . Da er det snakk om basser på ca 300w rms pr stk . Greit med plass ja . Mvh Regner med at denne var rettet mot meg. Du har ikke bilder da? :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Sitat:Opprinnelig skrevet av Audio-Team Monterte en ferdig Caliber bandpasskasse med 2 stk 12" bak i en slik . Brukte en Helix 1000.1 forsterker . Trykka meget bra faktisk . Da er det snakk om basser på ca 300w rms pr stk . Greit med plass ja . Mvh Regner med at denne var rettet mot meg. Du har ikke bilder da? Nei desverre, bare en vanlig montering, tar ikke bilder da . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 "Basskasse" Ford Granada sedan, kanskje ikke den enkleste.. Ser for meg noe med basserefleks rør som går opp av kassen på midten, så de kan forlenges opp i hatthylla der hvor det unasett er et teit "medisinskap" som jeg mangler.. Pris, maks 4000 ink. amp. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Har dere noen forslag til sub i en Bmw Z3 roasdster.? Kasse bygger jeg selv så tenker da bare på element. Tenkte rundt 1500kr. Er ikke store bagasjerommet så kan ikke være for voldsomt.. Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongen Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Høytalere som passe inn i Toyota 2003? Hva kan brukes der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg