shibbymann Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Møtte en ganske ny ferrari når jeg fylte bensin her om dagen, og ut av førerdøra steg det en snerten blondie i starten av 20årene... Jatakk begge deler yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Minner meg om hendelse på vgs, vi står ute og røyker en deilig sommerdag, så hører vi no sinnsykt sjelving i bakken og jeg tenker straks "rå bil på vei" - kom den perverse cossien, med ei snasen blond berte ut :D Hu parkerte bilen, dro å kjøpte røyk og avis, satte seg i bilen, fyrte røyken og spant avgårde... For ei dame... :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Har sett flere Evo VIIIer med barnesete. Bare så tøft. Den ene hadde til og med "L" skilt bakpå. Hvor tøft er det EVO øvelseskjører!QUOTE] Jeg har sett en trans-am med barnesete Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Er det ikke sånn det blir da? Gutta vil ha fet leilighet/hus, feeet bil, og fiiin dame... Jeg har ei fiiin, god venninne som liker bil, og hu liker også å kjøre på litt. 1.3'n hennes er vel ikke den råeste, så hu låner gjerne bilen min. Gjerne for meg hvis det gleder a... hehe... Og det hender som regel at hu har fyllt opp tanken gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg