tohola Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Vindusheisene ser bra ut, men den lysbryterdingsen din så pussig ut. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Får halvert tykkelsen, så trur j det blir greit j... Skal få være sånn nå... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Skulle gjerne vært like flink som deg. Skal prøve meg litt på å lage meg nye dørsider. Kanskje du har noen tips? Ser iallfall meget bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Du kan kjøpe mine gamle... :) Mitt beste tips... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Har du bilde av de? Og eventuelt pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Bilder finner du her på denne tråden... Pris....? Tja... Interressert i dash og midtkonsoll også? Alt er til salgs... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Jo, alt ser jo meget bra ut. :pray Hvilken pris tenkte du på for hele da? Midtkonsoll, dash og dørsider? er det til bakdørene og? De passer vel selv om det er en 745 jeg har.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Jo, alt ser jo meget bra ut. :pray Hvilken pris tenkte du på for hele da? Midtkonsoll, dash og dørsider? er det til bakdørene og? De passer vel selv om det er en 745 jeg har.? om det passer om hverandre så har du kanskje orginale å selge? hehe. blitt rene kjøp&salg forum dette. gleder meg til å se hva du gjør denne gangen K. var egentlig veldig imponert over det du hadde før så ble veldig overraska når jeg så du begynte på nytt.. hva var egentlig grunnen til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hehe. Joda, men jeg har det heslige lysebrune interiøret. Ser jo ikke ut.. hehe. Prøver å skaffe meg svart interiør da.. men om Kenneth skal selge og prisen er rett, så kjøper jeg gjerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Grunnen til at j bygger om er ny spiller og nye høyttalere... Pluss at j har alt for mange planer og ideer i hodet.... ;) Har noen ganske greie planer hvis j får tid til vinteren også... He he.... Kom med et bud du, Riff! :) Vi kan ta det på PM... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Heh, drømte om deg i natt kenneth. Jeg kræsjet bilen min (sommerdekk og vinter), og så kommer du med en hammer og slår istykker frontspoileren og tåkelysa mine, lol =) dæven jeg våknet brått, hjertet mitt dunket, hehe Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Heh, drømte om deg i natt kenneth.Jeg kræsjet bilen min (sommerdekk og vinter), og så kommer du med en hammer og slår istykker frontspoileren og tåkelysa mine, lol =) dæven jeg våknet brått, hjertet mitt dunket, hehe bra det ikke var no våt drøm da :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Liker dårlig at gutter drømmer om meg... Vått eller tørt! He he he he... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Kenneth har da ei 18kg bøtte med "BoyButter" stående på lur så tørre drømmer kan jo altids smøres opp litt. hehe ;-) Fått gjort noe fornuftig i dag da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Din pervese jævel!! :D Joda, har gjort litt på ramma til dashbordet... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg