TIversen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 He he he... Joa, det aller meste går an, eneste minuset er at j får så vanvittig lyst på brennvin noen ganger av 80-talls rock!! :) Jeg føler med deg. Bra det snart er helg! :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 har faktisk begynt å høre ganske mye på denne 80-talls rocken. litt skremmende egentlig :S faktisk din skyld kenneth!!! dreiv å søkte på genesis etter jeg så bilen din for lenge sia og da fant jeg ut at det var musikk som het det også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Lovlige små skilt foran? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Lovlige små skilt foran? Atdetvar? :confused: Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Lovlige små skilt foran? Snakk om brennvin ja :) Neeei, hehe. Tror han mener fangeren fin ellerno. Små skilt foran lovlig. Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Har fått gjort litt ikveld også! Nå er spiller-braketten ferdig... Innfesting av spilleren og strømforsyninga... En 40 mm kjølevifte er også montert... Slik blir det seende ut... Oversiktlig og greit... Har begynt så smått med dørtrekkene også... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Snakk om brennvin ja :)Neeei, hehe. Tror han mener fangeren fin ellerno. Små skilt foran lovlig. Njaaaaaaaaaaa... Har blitt stoppa med det noen ganger... Ingen som har sagt noe på det... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Mycket proffsigt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Takker! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 dette er hur bra som helst...skal være glad den dagen 740 min er halvparten så strøken som din. men vet du hvor mange timer du har på`n. men stå på så vi får se mere bilder.nok en gang kongebra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Har ikke noe særlig peiling på det nei... 5-6000 timer ca gjennom årenes løp... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ikveld har jeg for det meste tenkt på hvordan dørene skal se ut... Tror det blir slik,med det midterste feltet i grå alcantara, mens resten blir svart vinyl... Tilpassing mellom døra og dashbordet... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ser man det ja :) Bra du tar litt bilder av dørtrekkene dine :p Så jeg lærer litt før jeg begyner å rive i mine :P Ser ut som dette går riktige veien ja... :D Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 såå sinnsyk tøff.. :P :respect gleder meg til og se ferdig resultat :D:thumb Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Takk for det! Kommer til å gjøre om det spillerfestet litt imorgen! Senke den 3 cm ca... Ble litt for høy... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg