Bjørn W Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 der får du sikkert romsørvis..:shake Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Grattis med seier kenneth, tragisk pokal opplegg, men du har nå den råeste pro unlimited bilen i norge.. helt til jeg knuser deg neste år.. mohahaha Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Ikke med Focal......mohahahaha Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Gratulerer med seier Kenneth, det var godt du fikk avlasta pungene og før du dro heim. hehe :spermie: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Grattis KennethB.......... Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Ikke med Focal......mohahahahaPer.... er vel ikke focal som gjør at jeg ikke har sjans mot kenneth Per.. Lyden i denne volvon var helt grei den.. eller rettere sagt helt perfekt i mine ører. Lydbilde var etter mine begreper helt perfekt fet dybde, fet bredde og sangeren sto i ro i senter av lyden.. og man kunne lett se for seg hvor på scenen de forskjellige instrumentene ble spilt bilen er også noe av det peneste jeg har sett bygd og jeg hater volvo 740 så her har han virkelig stått på og gjort mye rett.. og instrument panelet så heller ikke så gravstein aktig ut i virkeligheten som på bilde respekt kenneth.. jeg lurer på hvor bra biler det er i europa hvis du kom på en niende plass.. dette var bra så bilen din blir min referanse lydmessig :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hehehe.Fleipa Erik.Få på plass det vi snakket om du Erik,og jeg tror du kommer langt.Men å høre på bilen til KennethB var som du sier Erik,en fryd.Spør du meg. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Så så, det er vel litt som må gjøres før det kan kalles perfekt, men det spiller bra nå ja... :) Takk for gratulasjonene, gutter. Det var hyggelig å hilse på dere... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 er vel ikke focal som gjør at jeg ikke har sjans mot kenneth Per.. Lyden i denne volvon var helt grei den.. eller rettere sagt helt perfekt i mine ører. Lydbilde var etter mine begreper helt perfekt fet dybde, fet bredde og sangeren sto i ro i senter av lyden.. og man kunne lett se for seg hvor på scenen de forskjellige instrumentene ble spilt bilen er også noe av det peneste jeg har sett bygd og jeg hater volvo 740 så her har han virkelig stått på og gjort mye rett.. og instrument panelet så heller ikke så gravstein aktig ut i virkeligheten som på bilde respekt kenneth.. jeg lurer på hvor bra biler det er i europa hvis du kom på en niende plass.. dette var bra så bilen din blir min referanse lydmessig :) bilen til kenneth spilte desverre ikke sånn når den var på EM,hadde den gjort det,så hadde det vært sjangs for topp 3 tror jeg. men det var ikke kenneth sin feil:boxers Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 bilen til kenneth spilte desverre ikke sånn når den var på EM,hadde den gjort det,så hadde det vært sjangs for topp 3 tror jeg. men det var ikke kenneth sin feil:boxers det var vel flere som kunne gjort det bedre i EM om lyden hadde vært som den var på NM-finalen tenker jeg.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 det var vel flere som kunne gjort det bedre i EM om lyden hadde vært som den var på NM-finalen tenker jeg.......... jepp,det har du pokker så rett i, å det irriterer meg noe voldsomt! hadde vel selv havnet på ca topp 5 tipper jeg. men jeg lærte mye av turen da,noe som ble bevist på NM Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 jepp,det har du pokker så rett i, å det irriterer meg noe voldsomt! hadde vel selv havnet på ca topp 5 tipper jeg. men jeg lærte mye av turen da,noe som ble bevist på NM bilen din spilte meget bra nå ja du kan dette Jonny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Fikk noe :spermie: :spermie: etter en demo av jonny sin bil ja..Spennende å høre KennethB sitt når alt løsner.Pavarotti her var jo enormt.Takk KennethB. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Alle de som stiller i proff/ekspert klassene vet hva som som er bilens begrensninger, og den som er best til å rette på begrensningene vinner, så enkelt er det nesten.. Alle bilene har sine styrker og svakheter, en sølvgrå bil kan ha best bass/midbass og dynamikk mens en grå traktor spiller best på høyre side :boxers men vinner fordi total pakka er veldig bra... Hmmm.. tror at den gangen bilen min blir klar lydmessig så må den prestere voldsomt ellers så skyter Kenneth og ett par andre meg :fatality: Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Skyte deg? Nei, det blir for enkelt! J skal ta det vi evt måtte få av sorten premie, og tyne det igjennom rosetten din! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg