cossie power Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Seriøst, driver du hele anlegget i døgnkontinuelig drift og normalt lyttevolum med den 12A laderen?? Jeg viste de var spreke og hadde en sinnsykt fin ladekurve, men det får jo være grenser da:) Det kommer hvertfall en ny stor forsyning med ladere om 1-2 uker om noen trenger flere;) mine brax amper skal trekke 100a pr.stk ved full guffe,jeg skrudde på FULL guffe,og bilen sto i 3 døgn å spilte uten problemer! enten er brax ampen oppskrytt,eller så er den 25a laderen min veldig voksen for alderen. den holder 14.7v konstant. sorry for o.t kenneth Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Seriøst, driver du hele anlegget i døgnkontinuelig drift og normalt lyttevolum med den 12A laderen?? Jeg viste de var spreke og hadde en sinnsykt fin ladekurve, men det får jo være grenser da:) Det kommer hvertfall en ny stor forsyning med ladere om 1-2 uker om noen trenger flere;) Jepp, det sto og spilte høyt i nesten 20 timer uten problemer i det hele tatt! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 De gitterne ble utrolig sexy!! Grillen foran bassen var også en nice detalj. Er den hjemmemekka eller er det grillrista til naboen? :) Takk for det, Pål! :) Grillen er også hem-smidd ja. Bøyde til noe rundstål bare... :) Håper forresten på å få igjen deler fra lakkereren i morgen... Har lovt "imorgen" siden fredag nå... :iconsm Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Helt i orden det Jonny! :) Fint å skryte av utstyr som funker! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Er det en hvis mulighet å få se hele dashn med gitterene på? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ja, når det er ferdig... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Ikveld fikk jeg besøk av en gammel ringrev.... :respect Han skal tilbringe noen timer i Volvo'n, mens jeg skal smi noen deler til bilen hans, før vi stikker til Sveits... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 nå er bare du gir lyd-demo til alle som spørr kenneth,volvoen spiller skjorta av de fleste nå:thumb Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 He he he... Har støpt en runde på kickpanel-dekslene nå... Skal frese litt plexi og gjøre ferdig motorrommet etter at jeg har fått i meg litt mat... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Her er en update med bilder fra dagens arbeid.. Gitterene til høyttalerene er klare.. Nærbilde av diskantgitter... Motorrommet er ferdig. Legg merke til kontakten til laderen! :thumb Laderen med kontakt... Strømforsyningskassen i gulvet bak er også ferdig... Mangler lys bare... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Her er en update med bilder fra dagens arbeid.. Strømforsyningskassen i gulvet bak er også ferdig... Mangler lys bare... :) Se her ja, ble "noe" bedre når du fikk bort biltema looken :thumb Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Kontaktene ble sinnsykt nice!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Dette ser MEGET bra ut, gleder meg stort nå til å ta den nærmere i etter syn og ikke minst lytte på den :) Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Gitrene er enda mer sexy i virkeligheten. hehe ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Gitrene er enda mer sexy i virkeligheten. hehe ;-) Lurer på om bilen er så sexy nå at den dugger på vinduene :) Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg