Earthquake Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Ahhhh, gode nyheter!! :D Mailer deg adresse du kan sende det til... :) De går med posten i morra, men var det noe mer du skulle ha med? Har fått inn den fine "flettede" høyttalerkabelen som Anders har i sin bil + 2 tonn med InstallBay saker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hmmm... Er vel ikke noe mer det jeg kommer på... Untatt lader, men den kommer vel ikke på ei stund...? :) Skal se på Installbay om det er noe som freistar... :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hmmm... Er vel ikke noe mer det jeg kommer på... Untatt lader, men den kommer vel ikke på ei stund...? :) Skal se på Installbay om det er noe som freistar... :D Håper laderene kommer i neste uke, er vel 15 stykker som venter på ladere nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 He he he.... Såpass ja! :) Sendte en liten mail med noe anna småtteri også... :) Får vel lyd i neste uke(hvis ting roer seg på jobb) og da trenger bilen litt stabil strøm.. ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Det var 31 sider med ekstremt imponerende lesning! Fytte rakkern og du gjør ting! Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Var gøy og få sett prosjektet ditt live igår. Gleder meg vilt til du blir ferdig og få sett helheten og ikke minst høre lysden i bilen. Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Ja, må si dette var perfekt kveldslektyre...hehe... Bilen så kjempe gjennomført ut forrige "sesong" og virker som tinga ikke blir værre i år gitt. Å se slike prosjekt-tråder som du å anders (autod) lager er meget inspirerenede for oss som ikke er så proffe på akkurat dette her. Uansett, keep up the good work. Så får jeg se om jeg kan få satt igang med det jeg skal i "bobla" (Les:transporter) mi etterhvert, ligger noe skattepenger å lurer rett rundt hjørne så jeg får inn matrielle og komponenter til den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Håper laderene kommer i neste uke, er vel 15 stykker som venter på ladere nå:) jeg venter også på strøm.....yummy Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Var gøy og få sett prosjektet ditt live igår. Gleder meg vilt til du blir ferdig og få sett helheten og ikke minst høre lysden i bilen. det står i allefal ikke på utstyret og monteringen i denne bilen.....cheers Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Har ikke sett igjennom denne tråden, men har sett en god del av den, nok for å gi deg all respekten for jobben du gjør!! Dette er bare helt sykt. Du, Morten og Anders er gutta som har jobbet med bygging førcheers Lykke til videre, keep up the good work, Kenneth! Ser deg på Rudskogen i Juli:D :wave Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Fikk PM ja, Jonte! Orker ikke å ta i mot bestillinger hvor j må gjette meg til hvordan ting skal være... Sorry... Jeg sender deg en PM med beskrivelse om hvordan jeg vil ha det, så får du vite det :) Var egentlig Anders som skulle gjøre dette for meg, men han henviste meg til deg.. Jeg har nøyaktige mål og bilder av lignende deler, så du fikser biffen.. Blir bra denne Volvoen din :) Stå på! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 det står i allefal ikke på utstyret og monteringen i denne bilen.....cheers He he he... Nei, nå er det snart opp til deg! ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Var gøy og få sett prosjektet ditt live igår. Gleder meg vilt til du blir ferdig og få sett helheten og ikke minst høre lysden i bilen. Morro å høre... :) Var trivelig med besøk, lenge sia sist... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Du blir vel å se i Tønsberg 1.juli Kenneth...................:cool: Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Må nok skuffe deg der gitt... Har ingen planer om hverken Tønsberg eller Rudskogen.. :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg