Gå til innhold

Spiller Pioneer..

Ranger emnet

vest_racing

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt problemer med Alpine, og har solgt noen spillere .

Lyden er også av ypperste klasse .

lydmesigt,så ligger alpine noen hakk over de andre "kjente" merkene ja! og tro meg,jeg har hatt ALT av pioneer,s verstings spillere,men fikk en pang opplevelse da jeg monterte min første alpine i min egen bil her i vår...men for all del,driftsikkerhet og brukervennlighet er det meget få som slår pioneer....

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel..jeg liker ikke alpine..jeg kan sikkert bruke en pioneer...men jeg liker igrunnen best clarion...

men det har jo også en "kjedli" design... utenom 948/958 og oppover da

mvh, stig

Har selv brukt Pioneer, Becker, Jvc, Panasonic, Alpine og Clarion er favoritt .

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min første pioneer lever enda.. 10 år etter! gudene vet hvor mange som har hatt den ette rmeg hehe

Alltid likt pioneer's design og brukervennlighet.. men det skal selvsagt sies det også at MANGE anbefaler Alpine.. mange seriøse folk... og det kan man vel egentlig ikke overse?

uten at jeg har testa noe alpine spillere selv men jeg er åpen for det.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger meg på her, har brukt ALPINE i enkelte biler og de har en tendens til å vise ERROR når de går varme.. har nå i det siste funnet ut at PIONEER uten tvil er et bedre valg! for min del da.. jeg skifter Head units svært ofte, og har aldri vært borti en PIONEER som svikter.. Derimot ALPINE, absolutt alle (100%).. ps: dette var bare mine meninger, og må ikke oppfattes som FASIT cheers hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger meg på her, har brukt ALPINE i enkelte biler og de har en tendens til å vise ERROR når de går varme.. har nå i det siste funnet ut at PIONEER uten tvil er et bedre valg! for min del da.. jeg skifter Head units svært ofte, og har aldri vært borti en PIONEER som svikter.. Derimot ALPINE, absolutt alle (100%).. ps: dette var bare mine meninger, og må ikke oppfattes som FASIT hehehe

Hvor mange Alpiner har du hatt da ??

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt .. 8 kanskje (har 2 stk i skapet her med problemer fordi garantien suger).. men kan bare huske alle problemene.. har kun brukt de 2 merkene til headunit's .. det har blitt flest Pioneer da, anbefales av meg..

Hadde jeg fått problemer med 100% av spillerne jeg har kjøpt, ville jeg stoppa før jeg kom til 8 stk :thumb :thumb

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt .. 8 kanskje (har 2 stk i skapet her med problemer fordi garantien suger).. men kan bare huske alle problemene.. har kun brukt de 2 merkene til headunit's .. det har blitt flest Pioneer da, anbefales av meg..

"Garantien suger"? Kan du ikke fikse dem selv, da? Evt. slenge på en kondensator, så er den vel i orden uansett hva problemet var? :)

Hehe. Nåvel.

Men jeg er enig når den gjelder Pioneer vs. Alpine. Skal vel ha temmelig EMMA-kvalifisert anlegg for å høre forskjell på de dyreste modellene fra hvert merke... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange nevner Pioneer og Alpine her.. Tror ikke du gjør noen feil i å velge noen av produktene. Tror du gjør smart i å faktisk gå ut i en bilstereo butikk å kikke på begge merker å modeller. Få lov til å stå å klote å trøkke litt selv for å skape deg et bilde.

Mercedes Vito 110 CDI

Bilen

Crossern Suzuki 250 RMZ

Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer faktisk på mitt kjøp av pioneer 8600.. Ikke misforstå meg, er en super spiller! Men jeg og to kompiser har bare hatt trøbbel med dem, en nybrent cd fungerer ca 6 timer. Deretter starter hakkeinfernoet! Og cd'ne har ikke synlige riper og er ikke varme.

Jeg hadde Jvc 9101 før og skulle gjerne hatt den fortsatt! Meget pen og brukervennlig spiller med lyd på nivå med 8600!

Men Alpine blir nok neste valget! Min erfaring sier at lyden et par hakk bedre enn Pioneer. Og rart jeg aldri har hørt om problemer med disse før jeg leser dette forumet..

Ural er også spiller som bør tittes på! Lyden overrasket meg stort og mer utstyrte spillere er det ikke mange av :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider