Gå til innhold

Prosjektet til Golf 3 GTD Special......!

Ranger emnet


Golf 3 GTD Special

Anbefalte innlegg

Ikke si at du har limt sånne hjulbue lister på den NYlakkerte bilen din???:hvaskjera

 

Jepp det har jeg, og det av god grunn, 9"x18" stikker litt utenom og nå er dem ikke utenfor lengre......

Og om du har prøvd å valse hjulbuer på en golf 3 så skjønner du hvorfor dette er blitt gjort. Metall klarer man ikke å strekke/utvide uten at det gir etter på en eller annen måte, så valget hadde vært x kvelder med pussing og stress for å få dem perfekt eller ta den lette løsningen...... OG helt ærlig så ser det helt greit ut syns jeg når dem er lakkert i samme farge som bilen.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 698
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp det har jeg, og det av god grunn, 9"x18" stikker litt utenom og nå er dem ikke utenfor lengre......

Og om du har prøvd å valse hjulbuer på en golf 3 så skjønner du hvorfor dette er blitt gjort. Metall klarer man ikke å strekke/utvide uten at det gir etter på en eller annen måte, så valget hadde vært x kvelder med pussing og stress for å få dem perfekt eller ta den lette løsningen...... OG helt ærlig så ser det helt greit ut syns jeg når dem er lakkert i samme farge som bilen.

Hvilke lister du bruker egentlig? dem fra orginal Vr6/Gti/GT osv..?? Eller dem fra rieger? Har selv prøvd valsing av disse hjulbuene, og det går så som så..så har gått til innkjøp av dette jeg også! :)

 

Alt dette du har gjort med den ser KNALL ut! Men det var vel en selvfølge, i og med den var pEn fra før! :)

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke lister du bruker egentlig? dem fra orginal Vr6/Gti/GT osv..?? Eller dem fra rieger? Har selv prøvd valsing av disse hjulbuene, og det går så som så..så har gått til innkjøp av dette jeg også! :)

 

Alt dette du har gjort med den ser KNALL ut! Men det var vel en selvfølge, i og med den var pEn fra før! :)

 

Jeg bruker orginale lister ja, dem passer hvertfall rett på bilen uten noe om og men. Men kan hende Rieger sine ser bedre ut el bygger mer men for å være helt ærlig så orket jeg ikke mer tilpassing og bestilling med påfølgene mnd ventetid....

Andre grunner til at hjulbuelister ble valgt er at fangeren min er støpt slik at den skal han hjulbuelister, og om jeg kjører uten vil dette se litt rart ut.

 

forresten du Golf 3 GTD Special, har du det ekstra settet med hjulbuelister enda? det du skrev du hadde til overs tidligere.. er i beita for ett sett og det ser ikke ut som noen kan skaffe meg noen raskt nok..

 

Har et sett liggendes i her ja. Har ikke pakket det ut enda men tror det er hjulbuelister ja. Har dette på lur siden jeg skaffet meg noen nye etter at han som jeg først kjøpte de av brukte en mnd på å få de sendt, så de kan du få kjøpe ja.....

Etter hva selger sa er dette orginale hjulbuelister i fra VR6, sikkert i fra syncroen hans som han prøver å selge for 169 000,- :boxers

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt at du vil ha bilen ferdig nå.. er nok ikke alle her som skjønner hvor mange timer du har lagt ned i den golfen der.. uansett et pent og meget spesielt eksemplar du har fått til her:) Lykke til med å få alt ferdig:)

 

Takker, har godt litt tid og penger ja, men det skal og godt gjøres å bygge en bil som alle liker. Bygger den slik jeg ser den for meg, og ting har forandret seg de siste 3 årene ja, så kanskje den forandrer seg mer??? hehe

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig det golf 3 gtd special.. Er sinsyke mye meninger her inne..Jeg holder faktisk med deg i å beholde vindusviskeren.. den er meget praktisk av og til for i det hele tatt se om det kjører bil bak.. jeg bruker den mye på bilen min ihvertfall... Stå på og ha din egen personlige golf, at du er fornøyd og synes den er spesiell er absolutt det viktigste..:) igjen spenstig fargevalg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått Tommy. Kommer bortom deg en tur om ikke så lenge og inspiserer. Nå har du jo understellet som passer motoren som skal nedi;) Eller som jeg helst ser at du trykker nedi;) Prekas!

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei gutter og jenter....et par bilder må til idag og....har jo blitt timer i garasjen idag og:)

 

DSC00219.jpg

Stoler og tepper i bilen har blitt vasket grundig...ganske skittent teppe som ein ser...

 

DSC00220.jpg

 

Vasking på gang...

DSC00236.jpg

 

Skikkelig støvsuger er kjekt å få lånt:)

DSC00231.jpg

 

Litt av den særdeles systematiske el. oppleggingen til poppanlegget....

(merk strømkabelen):)

DSC00217.jpg

 

DSC00221.jpg

 

Og Hjulbuelister det blei bra det:)

DSC00218.jpg

 

DSC00224.jpg

 

DSC00232.jpg

 

Litt breie bakfelger er det no..

DSC00233.jpg.

 

Og et par til...

 

DSC00230.jpg

 

DSC00226.jpg

 

Det mangler nåkke meget viktig....nemlig vingen+ pluss litt anna småtterier...kun ute å kjøre for å ta hjulstilling...

DSC00028.jpg

 

DSC00027.jpg

 

DSC00026.jpg

 

Nok for idag...natta....

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helrått, blir knall å se dette prosjektet ferdig (helt ferdig blir man vel aldri, men).. :)

 

Hvordan hadde det blitt med sorte frontlykter (joey-mod)..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår