Mandel Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 syns den er et fetere utganspunkt enn vanlige golfer.. For faktum er vel sådan, at golf ikke er noe pen orginal, men med visse modifikasjoner blir de kjempeflotte.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Er det der virkelig noe som har rullet ut fra fabrikken i den tilstanden der? knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Er det der virkelig noe som har rullet ut fra fabrikken i den tilstanden der?knock Det stemmer...:thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Snakker om svin på skogen :iconsm Men nok om det, skal GTD`en få på sommerpelsen nå? Syns det ser ut som den liker seg når hekkspoileren er på nemlig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 send meg en PM da Tommy ,så stikker jeg borom i uken og ser hvordan det går med bilen... Har jo lissom ikke nr ditt... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Men nok om det, skal GTD`en få på sommerpelsen nå? Den skal vel først bli "litt" Harlequin-edition ettersom ihverfall dører og panser skal byttes først. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 hehehe. Det blir kanon. Gleder meg til å se resultatet ! :hailvw Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Dette er nok den mest utrolige historien jeg har hørt. Håper det snur seg og går andre veien nå! Lykke til med bilen, den er grisefet cheers Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Spesielt bakspoilern, all cred for den kiddie kiddie kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Skjer det noe mer her da? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Lurer litt på det jeg også, bilen er jo helt rå med hekkspoilern på happyhappy :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Den har fått et snev av sykdom. Så den er og blir pleiet igjen av eieren. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Dette er nok den mest utrolige historien jeg har hørt.Håper det snur seg og går andre veien nå! Lykke til med bilen, den er grisefet cheers For å si det sånn, lykken har deff. ikke snudd! For 3 dager siden så hoppe reg reima over en tann eller to, og det dunket og klakket noe inst for jævlig. Så jeg var meget sikker på at nå har noen ventiler tatt kvelden. Banna å steika, ringte noen kompiser og booka de for natten, fikk booka en hiace fra arbeidsplassen min nede ved Bergen, hekta på bilhenger og sendte dem nordover kl 19:00. Dem ankomm her oppe, fikk litt mat, heiv på golfen også var returen begynt. Hjemme igjen rundt kl 10:00 morningen etterpå, vaska og leverte bilen hiacen tilbake. For å kjøpte litt deler og brukte no dagen. Så ble det litt grilling og etter det begynte vi å skru, NOE trøtt i trynet, så 03:30 den natten så startet bilen (At vi traff på hakkene så trøtt som vi var er vell eit under) den klakket litt i begynnelse men det kan se og hørest ut som alt er vell. Eneste er at 2-3 ventiler var det litt stor åpning på, men dette kan justeres. Så kanskje lykken har snudd nå med at ventilene var hele? Uansett så ser ikke bilen ut slik den har gjort på bilder til nå. Fått på litt nye skjermer, dører(clean, uten håndtak og nøkkelhull) osv, og sparklet litt panser, og nå venter jeg bare på å få flytte hjem i fra Ålesund og bli ferdig med bilen. Får se om den blir brukt nå fremover eller om den skal få stå litt i ro fremover til sommeren. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Bor du opprinnelig i Bergen eller? :lol Var masse uflaks du har hatt med bilen da men, det er jo slikt som dessverre kan skje :shake Tok dere bare og justerte tilbake alt som var, uten og bytte ventiler? Edit: Har inntrykk av at akkurat dette (kamakselremen hopper over altså) skjer med mange Golfer for tiden. Hvorfor det :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Edit: Har inntrykk av at akkurat dette (kamakselremen hopper over altså) skjer med mange Golfer for tiden. Hvorfor det :puke Fordi folk enten A) driter i å bytte ved rett intervall B) tror at reima holder litt over byttekmstand C) regreimhvaforrnoe? Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg