tohola Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Kunne tenkt meg å sett hvordan bilen min ble seende ut med følgende modifikasjoner: -Svarte riller i grillen men med krom ramme -Svarte riller med ramme i bilens farge -Orginale riller men ramme i bilens farge -18" Felgene på vedlagt bilde, nå står det på 17" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
datapaal Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Nei!! Modd SjØll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Nei!! Modd SjØll Jeg pleier vanligvis ikke å bruke denne, men: Til alle: Jeg bare måtte. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
datapaal Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 ja, men serriøst.. hvorfor kan ikke folk heller begynne å lære seg det sjøll.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 ja, men serriøst.. hvorfor kan ikke folk heller begynne å lære seg det sjøll.. hvorfor ikke gi faen i å skrive hær...?å heller la noen som har lyst modde for han.han er vell ikke interessert i å hvite hvem som ikke gidder....hallo liksom! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
datapaal Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 det er et fritt land, men forumet har regler.. jeg bare sier at folk kan PRØVE å lære seg det shøll.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 det er et fritt land, men forumet har regler.. jeg bare sier at folk kan PRØVE å lære seg det shøll.. kanskje han ikke sitter foran dataen hele dagen....eller kanskje han ikke har data hjemme i det hele tatt.er jo ikke så lett å lære seg det da. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 det er et fritt land, men forumet har regler.. jeg bare sier at folk kan PRØVE å lære seg det shøll.. Kanskje noen andre tar det som en utfordring? EDIT: Datapaal, jeg vil heller si du er nybegynneren her. Nei, vent: 30 mot 650 posts? Neida, du er jo snart administrator av forumet her du! :hammer Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 det er et fritt land, men forumet har regler.. jeg bare sier at folk kan PRØVE å lære seg det shøll.. ja og han tvinga heller ingen til å modde! Han spurt om hjelp fra noen som kan photoshop!!!! Så bare hold ***** Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Jeg fikk nå følelsen av å ha gjort noe galt, men etter å ha lest gjennom forumreglene fant jeg ikke noen ting som tilsier at jeg har gjort noe galt. Grunnen til at jeg ber om hjelp er at jeg ikke har Paintshop, og jeg er helt blank på hvordan jeg skal bruke det. Jeg har prøvd meg med paint, men det ble helt mislykka. De timene jeg sitter foran PCen er jeg desverre stort sett opptatt med mye annet som er viktigere (jobb). Men jeg har ikke tvunget noen til å gjøre det for meg, men om noen hadde hatt tid til å fikse det hadde jeg satt stor pris på det. mvh THolandsli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Jeg fikk nå følelsen av å ha gjort noe galt, men etter å ha lest gjennom forumreglene fant jeg ikke noen ting som tilsier at jeg har gjort noe galt. Grunnen til at jeg ber om hjelp er at jeg ikke har Paintshop, og jeg er helt blank på hvordan jeg skal bruke det. Jeg har prøvd meg med paint, men det ble helt mislykka. De timene jeg sitter foran PCen er jeg desverre stort sett opptatt med mye annet som er viktigere (jobb). Men jeg har ikke tvunget noen til å gjøre det for meg, men om noen hadde hatt tid til å fikse det hadde jeg satt stor pris på det. mvh THolandsli har ikke gjort noe feil i det hele tatt men det er mange som spør om noen kan modde for seg og derfor blir noen lei av det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Har ikke gjort mer enn en versjon av grillen, men håper dette hjelper litt, skal nevnes at jeg missforsto og endret felgene proporsjonalt til 18", monterte ikke nye, får se om jeg orker å gjøre på nytt senere :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 OT: det er et fritt land, men forumet har regler.. jeg bare sier at folk kan PRØVE å lære seg det shøll.. Landet er fritt ja, men hvis serveren f.eks står i Tsjekkia da? Gjelder de tsjekkiske lovene, utenom forumereglene? Edit: skrivefeil Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Etter trådstarters ønske, sort grill med vanlig forstav og ramme: Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
datapaal Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 HOHOHO.. jeg skulle bare shekke reaksjonene deres i forhold til en anna post jeg leste hær:P men uansett. hakke noe i mot at folk legger ut bilder.. er jo knapt hær uansett:P men dæven ta, det er mange som gidder å skrive noe, bare det bli nokk "hett".. Mvh. Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg