Audikiller Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hey! Jeg har kjøpt meg en 87-mod Golf 2. Jeg lurte på litt om hvordan kamaksel jeg kunne ha kjøpt, og sportsluftfilter. Har noen vært borti et slikt prosjekt før.. som gjerne kunne gitt ut litt tips. hadde tenkt til og bytte toppen til en 8v topp. På innsuget har jeg fått sveiset på en såkalt Sparewebber for og få litt mere fres. Toppen blir snart sendt avgårde til porting osv. Grenrør har jeg ligenes... :fire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hva er en SPAREWEBBER ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ??? Ja, hvaffornoe? :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Hey! Jeg har kjøpt meg en 87-mod Golf 2. Jeg lurte på litt om hvordan kamaksel jeg kunne ha kjøpt, og sportsluftfilter. Har noen vært borti et slikt prosjekt før.. som gjerne kunne gitt ut litt tips. Har prøvd diverse kammer o.l. og 268 graders kam fra Velox Motor er den beste på en ellers original motor. LINK HER. Hey!hadde tenkt til og bytte toppen til en 8v topp. På innsuget har jeg fått sveiset på en såkalt Sparewebber for og få litt mere fres. Toppen blir snart sendt avgårde til porting osv. Grenrør har jeg ligenes... :fire: Har du ikke 8v topp fra før da? Og som de andre lurer jeg også på hva en "sparewebber" er. PS. Nicket ditt er ikke noe særlig ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Tipper han mener erstatnings-forgasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 hehe, vel.. jeg har bare hørt sparewebber, men skal gi beskjed om hvordan gasser det er. Den er i hvertfall mye større en den vanelige som sitter der. Jeg har en Golf Gti 8V topp som skal brukes der ja... så tror dette kan bli morro.... Nicket kommer av at jeg vraka en audi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 hehe, vel.. jeg har bare hørt sparewebber, men skal gi beskjed om hvordan gasser det er. Den er i hvertfall mye større en den vanelige som sitter der. Jeg har en Golf Gti 8V topp som skal brukes der ja... så tror dette kan bli morro.... Nicket kommer av at jeg vraka en audi... Sikkert en Weber 32/36 DGV da. Står en del om samme emne HER. GTI-topp. Ville da kanskje gått for en 272 graders kam. Velox motor har dette også, har samme spesifikasjoner som 272 grader fra Dr. Schrick. Den store forskjellen er prisen :) Nicket kommer av at jeg vraka en audi... Fy deg! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Er nok den gasseren der jah :-) hehe, får se om jeg kjøper en sånn kam da, hadde jo vært litt morro... Takk for tipset :-) Jah, veit det var dårlig gjort og vrake den... i hvertfall en Audi 90 coupe quattro 2,3 l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 ja ditt rass høl...hehee....halla brutter...blir snart sosiale i verkstedet nå..hehee...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Dr Schrick lager de beste kammene til Golf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 hehe, blir to stk kule golfer. Så hvis noen ser en lyse blå og en rød golf... kapp kjøre fra skedsmo til kløfta område etter jule tider... så er det nok bare oss ;-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Dr Schrick lager de beste kammene til Golf. Ja, kammene til Schrick ER gode, men man får kammer andre steder som gir like mye effektøkning (i noen tilfeller mer), og da til en lavere pris. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 men er det noen som har testa ut noen kammer da? som kan liksom anbefale en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 men er det noen som har testa ut noen kammer da? som kan liksom anbefale en.. Har prøvd noen kammer fra Velox Motor med GOD erfaring. Har der også fått bremset blien før og etter som dokumentasjon :) Anbefaler 268, 272 og 276 graders hydrauliske kammer fra Velox Motor. De mekaniske har jeg ikke prøvd, men de er nok ikke noe dårligere. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Høres bra ut Quattro73 :-) gleder meg til og få lakkert og satt i toppen igjen, da skal man ikke se borti fra at jeg poster inn et bilde eller to ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg