Gå til innhold

Forgasser Golf

Ranger emnet

Audikiller

Anbefalte innlegg

Hey!

Jeg har kjøpt meg en 87-mod Golf 2.

Jeg lurte på litt om hvordan kamaksel jeg kunne ha kjøpt, og sportsluftfilter. Har noen vært borti et slikt prosjekt før.. som gjerne kunne gitt ut litt tips.

hadde tenkt til og bytte toppen til en 8v topp. På innsuget har jeg fått sveiset på en såkalt Sparewebber for og få litt mere fres. Toppen blir snart sendt avgårde til porting osv. Grenrør har jeg ligenes...

:fire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Jeg har kjøpt meg en 87-mod Golf 2.

Jeg lurte på litt om hvordan kamaksel jeg kunne ha kjøpt, og sportsluftfilter. Har noen vært borti et slikt prosjekt før.. som gjerne kunne gitt ut litt tips.

Har prøvd diverse kammer o.l. og 268 graders kam fra Velox Motor er den beste på en ellers original motor. LINK HER.

Hey!

hadde tenkt til og bytte toppen til en 8v topp. På innsuget har jeg fått sveiset på en såkalt Sparewebber for og få litt mere fres. Toppen blir snart sendt avgårde til porting osv. Grenrør har jeg ligenes...

:fire:

Har du ikke 8v topp fra før da? Og som de andre lurer jeg også på hva en "sparewebber" er.

PS. Nicket ditt er ikke noe særlig ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vel.. jeg har bare hørt sparewebber, men skal gi beskjed om hvordan gasser det er. Den er i hvertfall mye større en den vanelige som sitter der. Jeg har en Golf Gti 8V topp som skal brukes der ja... så tror dette kan bli morro....

Nicket kommer av at jeg vraka en audi...

Sikkert en Weber 32/36 DGV da. Står en del om samme emne HER.

GTI-topp. Ville da kanskje gått for en 272 graders kam. Velox motor har dette også, har samme spesifikasjoner som 272 grader fra Dr. Schrick. Den store forskjellen er prisen :)

Nicket kommer av at jeg vraka en audi...

Fy deg!

Bilforumet.no
Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det noen som har testa ut noen kammer da? som kan liksom anbefale en..

Har prøvd noen kammer fra Velox Motor med GOD erfaring. Har der også fått bremset blien før og etter som dokumentasjon :)

Anbefaler 268, 272 og 276 graders hydrauliske kammer fra Velox Motor. De mekaniske har jeg ikke prøvd, men de er nok ikke noe dårligere.

Bilforumet.no
Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider