Gå til innhold

bjirns 92 Golf GT

Ranger emnet


bjirn

Anbefalte innlegg

Jah, da har jeg blitt golf-eier også. På søndag dro jeg opp og hentet meg en 92 Golf GT Special Edition...

Bilen har gått ca 220 000, og har hatt servicer jevnlig. Rimelig rustfri, minus 2 flekker på bakluken. Panseret er jævla stygt nå, det har flasset av i klarlakken. Men det kan lakkes :D

 

golfen.JPG

 

golf%20014.JPG

 

golf%20013.JPG

 

golf%20025.JPG

 

Vinterfelgene, piggdekk på ganske greie alufelger.

golf%20020.JPG

 

Rustflekkene

golf%20018.JPG

 

Lakken på panseret:

golf%20015.JPG

 

Noen som har noen tips til hvordan jeg skal få dette svart igjen?

golf%20017.JPG

 

Planene for golfen er ikke mye enda, den skal etterhvert få gleden av å komme ned på jorden igjen, muligens nye lykter, nye speil, badlook, og ellers utover det forandrer jeg mening annenhver time om hvordan bilen skal se ut...

 

Men en dag skal den få føle seg skikkelig

golf%20016.JPG

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 331
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, jeg ga vel rundtomkring 30 000 for den...

 

Fikk med en stor bunke med kvitteringer på service og utskifting av slitedeler... Nettopp blitt gjort Service 2 på den... Syns i grunn prisen var helt grei :)

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis.

 

Et forslag til åssen du skal få spoilern svart igjen, så er varmepistol et godt alternativ. Har sett flere som har brukt det med gode resultater, som også holder. Ellers er Maroc sitt tips om bumper-shine (eller lignende) også greie..

 

Om du ikke skal gjøre noe med fanger fremme, kjøp deg ei GTI/VR6-leppe. Mye penere enn den vanlige CL/GL-greia som står på nå..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehrnst: både BMW og VW er fine biler, har nok ikke eid min siste bmw heller :)

 

sek700iafc: Vil ikke dette flasse rimelig fort av igjen da?

 

 

gratulerer med fin golf med riktig farge!

 

Lakkerer du med boks kan du få et nokså ok resultat, men det kan selvsagt ikke måles opp mot skikkelig lakking.Men det Duger !

 

Jeg lakka mange deler selv på min gamle grønne golf 3, og fargekoden er LC6P. Duplicolor sin lakk er veldig bra mht til fargelikhet og metallic granulering på denne fargen ( og tro meg, jeg har prøvd de fleste boks-merkene man kan finne i riktig fargekode ;) )

 

 

edit: denne lista på bagasjeluka lakka jeg med duplicolor lakk på boks, og resultatet ble veldig bra!

 

lakkingavlist015.jpg

 

lakkingavlist017.jpg

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår