xGrape Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Marvil er jo loven :D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Marvil er jo loven :D Der sa du det.. babyhmm? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Jeg hadde valget mellom time den 16 august på Voss eller i september i Fyllingsdalen... Nekter å tro at de har SÅ mye å gjøre på... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Med ferieavvikling skulle det ikke forundre meg.. :) Hva er det du skal godkjenne..? Er det senkesett eller slikt, så kan du ta turen nordover, her i Sogndal har vi masse ledig.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Kjøpte bilen i Sogndal faktisk :P Er senkesett og så må jeg ta etterkontroll der og... Må nesten vurdere det etter helgen da... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Når du sier det, så kjenner jeg igjen bilen din.. :P Var brodern til ei vennine som hadde den tidligere, så jeg har faktisk sittet i bilen din også.. :D Tipper du kjøpte den av en Nesset..? Edit; Etterkontroll av EU kan vel tas hvor som helst..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Jepp, Roar Nesset eller noe :) Etterkontroll ja, men må ha godkjenning av senkesett og måling av eksosverdier og, og da mente han på verkstedet at jeg likegreit kunne ta det på biltilsynet.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Stemmer.. :) Ja, da er nok sikkert like greit å ta alt i en omgang.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Golfen var en liten ferietur til Haugesund i helgen :) Gikk flott begge veier, det er mer enn man kan si om CRX'en som var med :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 det er mer enn man kan si om CRX'en som var med :) Hehe..Fortell.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Kan ta det litt grundigere når jeg kommer igjen fra en liten kjøretur, men den korte varianten er at det var jomfruturen etter 4 års bygging, og girkassen var det eneste som ikke var overhalt. Den sa "KRUNSJ" ca 10 min utenfor Haugesund på vei hjem igjen :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 CRXen til venstre der fikk et mindre havari på girkassen når vi skulle hjem fra Haugesund, og bilen ble "låst" i 3 gir. Står en VTEC-maskin i den, men med vanlig B16-kasse om jeg ikke tar feil. Så den ble frakta tilbake på en veihjelp-bil, og blir hentet hit i morgen. Ny kasse har vi :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Hehe, bare de kule har supraskilter :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 CRXen til venstre der fikk et mindre havari på girkassen når vi skulle hjem fra Haugesund, og bilen ble "låst" i 3 gir. Står en VTEC-maskin i den, men med vanlig B16-kasse om jeg ikke tar feil. Så den ble frakta tilbake på en veihjelp-bil, og blir hentet hit i morgen. Ny kasse har vi :) Er det RaCk på forumet sin bil? Ser mistenkelig lik ut.. Trist med kassa, men fet er den. Pent bilde. :): Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Det er veldig korrekt ja. Første prøvetur på 4 år eller noe :) Kassa er vel byttet sånn ca i dag, så er ikke SÅ stort tap :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg