Gå til innhold

LadiesFirst sin 850

Ranger emnet


weltzin

Anbefalte innlegg

  • Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er vel klar???eller hadde du større planer med den??t5 motor ja fått kasta oppi det enda?ga du får en slik motor ??hvor fikk du tak i den??

 

bilen er ikke heilt klar vil jøre litt meir me den før eg tar den på treff.

t5 motoren har eg ikke satt i enda. men skal begynne på den når eg er ferdi med alt d andre. fikk tak i den gjennom volvo... levere inn den som står i, med en go del lapper imellom. gleder meg vilt t å kjøre t5.. då får eg ut å sette ny fart pers happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, eg må sei at du stod i skuddretning i ein stund der. Den er ikkje fin, og den er ikkje stygg - heilt grei bil. Eg må innrømma at bakfangeren ikkje er noko særleg, men resten ser jo heilt greit ut. Eg trur ikkje alle jente klare å oppnå med det der, eg kan lova deg at det er ikkje det verste eg har sett av jente styling (eller kva skal eg kalle det?). Eg synast det er veldigt bra for å vere Monica. ;)

Eg vonar du lykkast med andre prosjekt!

 

Mvh

Simon.

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, eg må sei at du stod i skuddretning i ein stund der. Den er ikkje fin, og den er ikkje stygg - heilt grei bil. Eg må innrømma at bakfangeren ikkje er noko særleg, men resten ser jo heilt greit ut. Eg trur ikkje alle jente klare å oppnå med det der, eg kan lova deg at det er ikkje det verste eg har sett av jente styling (eller kva skal eg kalle det?). Eg synast det er veldigt bra for å vere Monica. ;)

Eg vonar du lykkast med andre prosjekt!

 

Mvh

Simon.[/QUOTe du frekk elle? pga at eg er jente så skal liksom ikke eg vite ka eg vil ha og ka eg synes er bra?!!!!!!!!!!!!!! du er faen meg frekk... har nådd langt me 850en, og har ikke tenkt å la sånne idioter som deg å trakke på meg, eg gir meg ikke så lett... eg går andre veier enn ka ALLE andre som ikke TØRR å jere noe uten om d vanlige......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du frekk elle? pga at eg er jente så skal liksom ikke eg vite ka eg vil ha og ka eg synes er bra?!!!!!!!!!!!!!! du er faen meg frekk... har nådd langt me 850en, og har ikke tenkt å la sånne idioter som deg å trakke på meg, eg gir meg ikke så lett... eg går andre veier enn ka ALLE andre som ikke TØRR å jere noe uten om d vanlige......

 

Nei, eg er ikkje frekk. Les gjennom inlegget mitt igjenn, og BRUK tiden godt!

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere klager ALLTID over at det er så få jenter som driver me bil, men når dere ser at det er noen jenter som når lengre enn dere så får dere kav å så skal dere trø dei mest muli ner i driten.. er d rart at det er så få jenter som tørr å drive me d då!! sjerp dåke!!!!!!!! har nådd langt me 850en å lenger skal eg nå BARE VENT Å SE!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ladies first drit i hva pappaguttene sier om bilen din. Det er da lite interessant for din del hva andre mener om stylinga så lenge du liker den.

Du må bare ta igjen med guttene,hehe. Synes det er kult at ei jente er så engasjert i bil jeg. Stå på.

tusen takk... jada pappa guttene kan si ka dei vil. er ikke alle som springer hjem å griner seg til alt... eg har betalt å jort det alt med bilen sjøl (utenom toninga d har riis bilglass gjort). så dere pappa gutter, stikk hjem å grin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår