Gå til innhold

Hyundai Klubb I Norge

Ranger emnet


enga97

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

En oppdatering!

 

Som noen har fått med seg har vi fått igang en klubb for alle med interesse for eller eiere av Koreanske biler, deriblandt Hyundai.

 

Vil anbefale alle til å sjekke ut Korean Street Racing , siden er under konstant oppdatering og mye spennende vil skje i tiden fremover:)

 

Sjekk også ut forumet som har kommet igang, her vil du få svar på det du måtte lure på vedr disse bilene.

 

Velkommen!

`98 Hyundai Coupe

`00 Hyundai Accent

 

Team KSR

KoreanStreetRacing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Nå skal vi arrangere vårt første "seriøse" treff...

 

Autoslalom på Gardermoen Speedway 6/10

 

Kommer til å poste mer her om kort tid, ang muligheter for folk å kjøre, pris osv..

Stay tuned!

MiNDFLaRe

'98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor

'96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far

X '96 Peugeot 306 Xt 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Om ingen har noe i mot det er jeg villig til å handle inn et domene og sette opp en egen klubb for oss?

 

Jeg tar på meg hostingutgifter osv i utgangspunktet, men en medlemsavgift på bakgrunn av dette ville ikke vært å forakte.

 

Ser for meg en start med 20,- i året - som en start.

 

Etter at vi har fått hengt litt og sånt vil forhandling av avtaler rundtomkring og litt sånn være aktuelt.

 

Personlig har jeg mye forskjellige kontakter som stiller til disposisjon med diverse rabatter mot reklameplass - og det er jo genialt.

 

Tar på meg ansvaret for design, forum, hosting, domene, administrasjon, medlemskortopptrykking etc. i utgangspunktet frem til vi får dannet en gruppe med mennesker som kan jobbe sammen?

 

Har noen år og oppdrag på nakken innen Grafisk design og driver selvstendig i bransjen (Ikke at det er noe stort, men det ligger noe ansvar bak.).

 

Kom gjerne med tips til hva dere ønsker av tjenester, navn etc..

 

Jeg ser noe som h-ogn

Hyundai Owners Group Norway, KCIN - Korean Cars In Norway.

 

- Robin Alexander.

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, som du ser litt over i tråden så er denne klubben allerede startet. Ny side på nytt domene blir lansert om kort tid, det har blitt litt forsinket pga andre prosjekter. Vi søker stadig etter personer som ønsker å bidra med forskjellige ting. Send gjerne en mail til kbs@koreanstreetracing.com

`98 Hyundai Coupe

`00 Hyundai Accent

 

Team KSR

KoreanStreetRacing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår