sooocool Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Typisk. Jeg hadde skrevet langt svar på SoooCool sin "lille røde", og så er den jaggu slettet når jeg trykker send. Nedtur! :) jepp, sletta fordi ingen egentlig er interessert i å få greie på noe her.. bare slenge dritt .. asshole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 nope den ble slettet siden du mest sannsynlig så dine egne feil og ville ha bort bevisene før så alt for mange så den. :thumb I REST MY CASE :D Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 edit:rettet mot sooocool selvsagt: jeg tror nok folk flest her synes at det er DU som slenger dritt her.. Det er greitt at du finner noen småfeil i forklaringen til andre.. De skriver ikke noe direkte feil men mangler bare av og til noen termer osv.. Men hvorfor svarer du ikke på spm. andre stiller deg?? Hver gang noen stiller deg et spm (ihvertfall de viktige) så lar du være å svare og finner heller noe å pirke på andre for i steden for.. BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Lohelle: WORD! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Så er det min tur da, til å kjefte litt. Dette er til ALLE utenom sooojævlacool eller hva han heter: KUTT UT! Det er bare bensin på bålet alt sammen. Ikke svar uvesenet, bare overse han totalt, han er en psykotisk undermåler som nyter all den oppmerksomheten han kan få. Sånne idioter dukker, fra tid til annen, opp på forskjellige fora og min erfaring er at eneste mulighet for å bli kvitt de er å overse de. Han har fått sine minutes of fame. Mvh Dag Johansen "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 om bare sooocool kunne ha gitt svar ...! Blir så irritert på slike folk som kommer med påstander uten bevis. (!) Men ellers synes jeg guiden var SUPER! :D Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hehe legger den ut på nytt .. :pimp må bare få skrevet noe tillegg først .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Jeg talte til døve ører ja. Saw it coming. PS: Ikke lag noen ny tråd om dette nå, vi er lei! Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg